Jump to content

Er 10k for en Fabarm grei pris?


Daniel.E.S

Recommended Posts

Hei! Jeg er på utkikk etter min første hagle, men det er så vanskelig å velge en, hvis denne hagle hadde passet godt til meg, er det en grei pris?

https://www.finn.no/348033854

 

Kan dere evt foreslå hva jeg burde kjøpe som min første hagle? Prisklasse kan gå opptil 15k, men da må det være selvsakt vært pengene

Edited by Daniel.E.S
Legger til ekstra info
Link to comment
Share on other sites

Enig med siste taler, en Beretta 686 er aldri feil. 

De ligger ute til rundt 15000,- av og til, bare å ha litt tålmodighet, så dukker det opp ei til riktig pris.

 

Har du tenkt å skyte litt er det kaliber 12 du skal ha. Det du sparer på på kjøpe en kal 20 bruker du fort opp når du skal kjøpe ammo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beretta, Miroku og Browning er kvalitetsvåpen. De finner en av og til på Finn. Jeg er enig i at cal 12 er absolutt det beste valget.

Ta kontakt med noen som driver leirduebaner, de har ofte prøvd ut ulike merker som klubbvåpen og har tanker om hva som er slitesterke og pålitelige våpen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Liker selv Beretta, men den Fabarm du viser til virker som mye våpen for de pengene. Annonsen sier tre stk choker som følger med, men forhåpentligvis er det foruten de to som sitter i løpene (som bildet viser).

Litt spesielle og lange choker (skift ut den full-choken i øverste løp)

Pent brukt Beretta 686 serie koster nok litt mere - minst 12 K om du du er heldig og er tålmodig, men oftest mere.

Kan være litt vanskelig å avgjøre hvor mye det er skutt i brukte hagler...iaf bare utifra bilder - den du viser til virker likevel godt tatt vare på.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...