Jump to content

Rimelig pistol til dynamisk i stål


kylebroflovski

Recommended Posts

Hei!

 

Skal til å kjøpe meg min første pistol, og tenker også å begynne med dynamisk sportsskyting. Trenger definitivt noen gode råd.

 

Har hittil kun prøvd CZ 75B, CZ 75 SP01 og en Glock 17.

 

Har følgende krav:

- 9mm

- Det må være stålpistol (liker tyngden)

- Det må være noe lenger løp enn CZ 75B

- Det må være mulighet for "enkel" montering av rødpunkt

- Ønsker en pris helst i skiktet 10.000-15.000. Er ikke det mulig, så er jeg åpen for å gå over.

 

Åpen for alle gode råd! Takk!

Link to comment
Share on other sites

Usponsa Canik mann her:

Jeg prøvde Canik Rival S for første gang på Dynamisk kurs hos OKTS nå i oktober. Jeg har smal hånd og lange fingre og jeg skøyt så og si hull i hull med rødpunkt og Canik. For meg med mine hender føles ikke Shadow 2 like bra i hånda som Caniken. Jeg vurderte også Walther Q5 og den satt veldig godt den også, men den koster dobbelt så mye.

 

Nå sitter jeg her med en nyervervet Rival S, men får ikke skutt på vanlig innendørs bane da 9mm bly ikke er å oppdrive.

 

Får dessverre ikke gitt noen tilbakemelding før jeg har hatt dynamisk godkjenningsmatch nr to der FMJ ammo kan brukes. 
 

Mitt beste tips til deg er å dra rundt i våpenbutikkene og føle hvilket våpen som ligger best i hånda di.

Edited by Mazeking
Link to comment
Share on other sites

Kan og være en god ide å bestemme deg for hvilken klasse du skal bruke du skal bruke den i.

Skal du skyte production/production optics,så er det velg fra liste som gjelder.

Det er stort sett rikelig med anledning til å få prøve det fleste pistoler i skytekretser,så ta den tiden du trenger til å få prøvd ut alternativene. 

Link to comment
Share on other sites

At en pistol ligger godt i handa er deilig parameter for valg av våpen til dynamisk hvis du går dit. 
 

Mange tenker mer på å få naturlig indeks mot blink inn i posisjon og når det trekkes eller at våpenet skal funke uten dilldall. Store kontra små hender. Osv. 

 

våpenet du velger nå skal du bruke til å utvikle deg i dynamisk. Du endrer helt sikkert parametere for mest egnede våpen flere ganger. 
 

Kjøpt brukt anerkjent driftssikker pang i den divisjonen du vil starte i. Pangen vil ikke hemme deg.

 

lykke til😏 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...