Jump to content

Plukkemaskin til fugl


Aasbø

Recommended Posts

Jeg sitter for tiden og studerer flere plukkemaskiner til fjærkre fra expendo og ggmgastro med våte øyne. 
Tenk så flott det ville vært med en skikkelig plukkemaskin til duene jeg skyter på høsten 🤩 Gjess jakter jeg også, men de blir kanskje litt store i en slik maskin? 
Noen som bruker slike plukkemaskiner her? 

Link to comment
Share on other sites

Aasbø skrev (15 minutter siden):

Jeg sitter for tiden og studerer flere plukkemaskiner til fjærkre fra expendo og ggmgastro med våte øyne. 
Tenk så flott det ville vært med en skikkelig plukkemaskin til duene jeg skyter på høsten 🤩 Gjess jakter jeg også, men de blir kanskje litt store i en slik maskin? 
Noen som bruker slike plukkemaskiner her? 

Tillater meg i god Kammerånd å spore av på direkten, hvor mange duer skyter du på en sesong og har du virkelig behov for en plukke"maskin" ? 😏

Link to comment
Share on other sites

Aasbø skrev (15 minutter siden):

I fjor ble det 40 duer pluss skogsfugl og 11 gjess, i år ga jeg meg på 62 duer. Har hverken skutt skogsfugl eller gjess hittil i år. 

Ok, hvis du har behov for en plukke maskin så skal ikke jeg være noen festbrems her 🤠 og klart "lyst" trumfer behov i dagens forbrukersamfunn..

Edited by Gillen
Link to comment
Share on other sites

Gillen skrev (14 timer siden):

Ok, hvis du har behov for en plukke maskin så skal ikke jeg være noen festbrems her 🤠 og klart "lyst" trumfer behov i dagens forbrukersamfunn..


Slett ikke noen festbrems du 👍 Slike plukkemaskiner kan fint kjøpes brukt 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...