Jump to content

Søylebedding, korleis lage "søylene" billigst mogleg!


Recommended Posts

Som ein sjølverklært kjiping har eg tidligare laga desse små røyrbetane sjølv. Har bedda ei Winchester M70 og ei Remington 700. Winchesteren er jo grei då undersida av låskassen, i alle fall framme med rekylklakken, er flat. På Remingtonen brukte eg berre flate sylindrar. 

 

Så kjem spørsmålet. Er dette greit? Har eigentleg lyst til å prøve å slipe eit v-spor i toppen på sylindrane slik at eg for to punkt med kontakt mot undersida av låskassa. Men har ikkje utstyr til å gjere dette beint og fint. Så er det då betre å gå får ein flat sylinder?

 

Og som eit sidespørsmål. Kva er det folk bruker som beddemasse? Kjøpte meg ein gong i tida eit sett frå Acra Glass, men kjøpte feil sett. Massen vert veldig rennande. Har prøvd å tjukkne den med desse glassfiber-fibrane som kjem i settet, men misstenker at styrken vert kompromitert. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dersom du går inn på Brownells og søker på pillar bedding så vi du få opp mange treff der du ser at toppen av søyla er rundet for å passe til undersiden av kassa.
Hvor stor fordel det er har jeg ikke noen ide om. Jeg har imidlertid valgt å bruke noe med slik topp når jeg har søylebeddet runde kasser. Epobed er veldig bra.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vargen skrev (1 time siden):

Styrken blir vel bedre med glassfiber som armering mener jeg.

Ja, eg er ening i teorien, men i praksis så verkar det sprøare. Og vanskelegare å blande utan å få masse luftbobler inn i massen. Det er kanskje dette som er hovedproblemet. Med så mykje fiber i massen held den veldig på dei små luftboblene. 

 

Jeger'n skrev (1 time siden):

Dersom du går inn på Brownells og søker på pillar bedding så vi du få opp mange treff der du ser at toppen av søyla er rundet for å passe til undersiden av kassa.
Hvor stor fordel det er har jeg ikke noen ide om. Jeg har imidlertid valgt å bruke noe med slik topp når jeg har søylebeddet runde kasser. Epobed er veldig bra.

No var det jo det at eg er ein kjiping.. 🤪 Er heilt enig i at det sikkert er betre med tilpassa pillaraer, men spørsmålet er KOR mykje betre. Er det 450,- betre?

 

Ikkje vore borti Epobed. Skal sjekke det opp. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

stigamundsen skrev (1 time siden):

No var det jo det at eg er ein kjiping.. 🤪 Er heilt enig i at det sikkert er betre med tilpassa pillaraer, men spørsmålet er KOR mykje betre. Er det 450,- betre?

Kan du lage de rørene sjøl så klarer du nok å file-frese ei bue i toppen av dem også.

Link to comment
Share on other sites

Locktite Hysol er så absolutt det beste jeg har brukt til å bedde med. Det er en industri reprasjonsmasse med enten stål eller alyminiumspulver tilsatt.

(Sist jeg kjøpte hadde de stoppet å bruke Hysolnavnet og brukte bare den firesifrede tallbetegnelsen.) Bruk Kiwi neutral skokrem som slippmiddel så får du en tilpassing som er i en helt annen divisjon en Acrasøl og lignende produkter. Tools har den.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Driver ikke med dette selv. Overlater slikt til børsis. Observerer at søylene, som gjerne er laget av messingstang med utvendige riller, ikke er tilpasset underside på låskassa. Klarer ikke å se noen åpenbar grunn til at det skulle gi noe bedre resultat heller.

Link to comment
Share on other sites

vavlo skrev (2 timer siden):

Driver ikke med dette selv. Overlater slikt til børsis. Observerer at søylene, som gjerne er laget av messingstang med utvendige riller, ikke er tilpasset underside på låskassa. Klarer ikke å se noen åpenbar grunn til at det skulle gi noe bedre resultat heller.

Nei, har tenkt litt i samme banar. Vil vel tru at det viktigste er at ein kutter dei på rett lengde, at kuttet er beint og at dei vert limt beint ifh til låskassa. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har du tilgang til maskiner og utstyr er alt så mye enklere. 
 

Dette er hva jeg gjorde med min jaktbørse på lavbudsjett. 
målte diameter’n på anlegget, dreiet en bit som var samme dim minus tykkelsen på smergelpapiret og limte så det fast. Blei meget bra. 
Lagde også holder til søyla… 

 

IMG_8479.png

IMG_8480.png

IMG_8481.png

IMG_8482.png

IMG_8483.png

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...