Jump to content

NM Praktisk Rifle, 21 juni 2009; FARMERS RIFLE DAY


K-pro

Recommended Posts

Ser det er registrering på lørdag, håper det er mulig og reg på søndag morran og!

Kommer nemlig fra familieferie i danmark lørdag kveld, ferga er i kristiansand ca kl 2400 og da er det og først kjøre hjem til Sandefjord og bytte bil for og kjøre til sessvold :wink:

 

Hvor skal man møte på søndag morran?

 

Det blir GODT merket - hele området.

Registrering søndag fra kl 0600.

Mest sannsynlig blir Stats på "Banehus 2-3-4", alternativt "Banehus 8".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bare en påminnelse. Hadde en gjennomgang av de norske som er påmeldt EM rifle i går kveld, der var det endel som ikke hadde medlemskapet sitt i NFPS i orden. Dette vil kanskje også gjelde for NM rifle.

 

Kommer man til Sesvoll uten medlemskort(eller annet bevis for at men er medlem i NFPS og NFPS tilsluttet klubb), så skyter man IKKE!

 

Squadingen blir mest sannsynlig også lagt ut i dag

Link to comment
Share on other sites

Har nå sjekket de som er squadet mot NFPS sitt medlemsregister.

 

Og av de som er squadet, så er 4 stk ikke medlemmer i NFPS(pr. 8/6-09) og 8 stk er skyldig NFPS penger, mest sannsynlig medlemsavgift(også pr 8/6-09)

 

Disse vil selvfølgelig også bli sjekket opp ved registeringen, og er ikke dette iorden..... så skyter de ikke.

 

Og dette gjelder alle; Man kan bli/vil bli avkrevd gyldig medlemsbevis både i klubb og forbund(eller bevis på betalt kontigent) har man ikke dette hvis man blir avkrevd det, da er eneste aktiviteten man får gjøre er klistring av skiver

 

Stats

NM rifle 2009

Link to comment
Share on other sites

Under er utdrag fra tråd på www.eidsvollss.no sin side:

http://www.eidsvollss.no/forum/viewthread.php?forum_id=29&thread_id=56

 

Her kommer en oversikt over servering og priser Farmers Rifle Day 2009, 20 og 21 juni.

 

* Begge dager blir det solgt:

Kaffe

Vaffel

Brus

Pølser

Bakt potet

 

* Lørdags kveld, Aurtjern:

Grilltallerken

Øl

Vin

Brus

Kaffe

 

* Søndag morgen:

Frokost tallerken mellom 07.00 – 09.00

 

 

* Priser:

Kaffe, kr 20,-

Vaffel, kr 20,-

Brus, kr 20,-

Pølse, kr 30,-

Bakt potet, kr 60,-

½ liter Øl, kr 50,-

Vin, kr 50,-

Frokost tallerken, kr 50,-

Grilltallerken, kr 100,-

Link to comment
Share on other sites

Legger ut GPS koordinater for de som liker sånt og har like god stedsans og er like distré som meg. :P

 

N60'14.429' E011'08.091'

 

om du ikke vet hvordan du skal benytte deg av disse tallene så får du se etter skiltingen :lol:

 

takk, det trenger jeg.. Hvorfor er ikke vi på samme squad da beerman? :lol: Lenge siden sist nå..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det blir demoskyting av Arsenal SAR-M1 på banen v/stats Lørdag fra ca. kl. 18 - 20.

Det er noe usikkert når vi ankommer Sessvoll, men starter demoskyting rundt den tiden.

 

Gratis ammo, begrenset pr. mann.

Det forutsettes edruelighet på banen (skyt først - drikk/spis etterpå)!

 

 

 

Kontakt MD eller Espen på tlf. 94433229 for mer info.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir litt off-topic, men håper dere tilgir meg! Noen kjekke gutter eller jenter her som skal forbi jessheim på vei hjem fra Sessvoll søndag som kunne tenkt seg å ta med en kartong 9mm ammo til meg? Har ikke muligheten til å dra dit for å hente selv. :(

 

[edit] Frakt er ordnet :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

nå begynner det å ligne på ett NM på sessvold :D

 

Det har vel lignet mer på et NM tidligere tenker jeg, for det har såvidt meg bekjent blitt avholdt en del NM innen forskjellige grener i de skogene.

Dette vet vel jeg, som tross alt har vokst opp bare noen steinkast fra piggtråden der borte! :mrgreen:

 

Lykke til i helgen. :mrgreen: Måtte dere holde dere unna Aurtjenn utpå lørdags kvelden, for de gjeddene som finnes uti der vil dere ikke engang vite størrelsen på.

De er større enn man skulle tro. :mrgreen:

 

(Les litt om grytehull sjøer, og sjekk høyden over havet på det tjernet, og de som ligger i området rundt. Det er interessant lesning for de som fisker mye, og forklarer hvorfor det er så mye/stor fisk i den lille pytten)

Link to comment
Share on other sites

Da er det atter en gang mandag...

 

Jeg må takk ESS for en super match! En mer velbygd match har jeg sjelden skutt, og dette gjorde virkelig opp for banebegrensninger! Et supert vær og topp humør gjorde sitt til at dette var en usedvanelig flott helg!

 

Takk til alle fra ESS som dro lasset og gjorde dette mulig. Jeg håper virkelig på at det blir "Farmers Day" i 2010 også. :D

 

Gratulerer til vinnere i de respektive klasser!

Link to comment
Share on other sites

takk takk, om det kan gjennomføres noe NM i traktenetil neste år får en annen klub ta det.

 

eller så må ESS GPS få mere enn 11 medlemmer, det er ganske trått nåd det har vert ca 6-8 medlemmer med en og annen slenger som stillte opp på dugnad i forkant.

 

vil også takke den "harde kjernen" for selskapet under rivingen

 

og de som bisto med å plukke hylser!!!!

 

EDIT: @sander:

 

Beklager at jeg slo inn nesa di, men noen ganger er det ikke til å unngå.

-det hadde gått mye værre om du hadde ledd i tillegg.

du var bare på feil sted til feil tid :wink:

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg lagt ut noen av bildene mine fra igår.

Mange av bildene holder ikke "Indijan kvalitet", men dei som er på bildene vil vel heller se et dårlig bilde av seg selv, enn ikke bilde i det hele tatt. (Dumt av meg og ta med seg et kamera jeg ikke har brukt før, for så og forvente kvalitet ;) )

 

Noen skyttere er det mange bilder av, noen skyttere er det noen få av og noen skyttere ikke noen bilder i det hele tatt.

Det er grenser for hvor mye man rekker over.

 

Her finner du dei første 250 bildene, flere kommer.

http://s1001.photobucket.com/albums/af133/Indijan/NM%20praktisk%20rifle%2009/

 

 

Bilde366.jpg

Link to comment
Share on other sites

dere vet jo det at alt under 100kg er femi... hehe

 

Fra spøk til skryt: Kjempearrangement, likte et NM på en dag, funket bra, fine stager, bra flyt, lite venting.

Ble desverre matforgiftet den helga og løp rundt hele neste uka med en halv dassrull oppi.......... ja der ja. :roll::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...