Jump to content

9.3x62 fabrikkammo, homogene kuler og ekspansasjon?


Kverk

Recommended Posts

Siste krampetrekk før hjortejakta:  Er det noen som har brukt fabrikkladet homogen ammo i 9.3 og som har positiv eller negativ erfaring med dette i nevnte kaliber? Jeg tenker da primært på ekspansjon og skuddreaksjon på hold < 100 m.

 

Min største bekymring er at jeg mistenker 9.3 for å være for saktegående for slik ammo i 9.3, og at man risikerer å ikke få tilstrekkelig ekspansjon på kula.

 

Har sett på Lapua Naturalis og RWS Green.

  • Naturalisen er 16.2g mens RWS er 11.9g
  • RWS går fortere enn sistnevnte.

 

https://www.lapua.com/product/9-3x62-leadfree-naturalis-hunting-cartridge-162g-250gr-n319204/

 

https://rws-ammunition.com/en/products/centerfire-rifle-cartridges/rws-9-3x62-evo-green-11-9g?tx_twruag_ammolist[filterForm][filter][caliber]=135&cHash=80007a7753923ed9baac1e3a6bf8d66d

 

..eller jeg kan gjøre det enkelt, å bruke den ammo jeg har brukt i alle år.

Link to comment
Share on other sites

Alle kulene du linker til er gode. De er tilpasset 9,3-hastighet. RWS Evo Green er laget av tinn, derfor den lette vekta. Den fremste delen fragmenterer, mens den bakerste delen sikrer gjennomskyting.

 

Jeg ville også sett på Sako Powerhead Blade

 

Test av Sako Powerhead Blade 9,3x62

 

Kverk skrev (47 minutter siden):

Jeg tenker da primært på ekspansjon og skuddreaksjon på hold < 100 m.

Mindre enn 100 m? Da trenger du ikke å bekymre deg for dårlig ekspansjon.

Link to comment
Share on other sites

2 barnes kal 30 150 gn Barnes TTSX saman med 250 gn Lapua Naturalis fabrikklada 9,3x62.

 

Barnes-kulene er frå ein tidlegare test eg ikkje hugsar data sikkert på, men truleg i vått papir på 70 meters hold, v0 på 820-840 m/s.

Naturalis kula har v0 på 700 m/s (kronografert).  Skutt i vanndunkar på 100 meters hold.

Der hadde eg ei kule som plystra rett gjennom vel 1 meter med kanner i diverse størrelsar, med lite utgangshull, eit par som skjena opp eller til sides, og ei som eg klarde å finne igjen.  Kannene spratt sånn i alle retningar og vart liggande sånn hulter til bulter at eg ikkje kan seie kor mange den gikk gjennom.

 

Diametere på kula er 15-16 mm, som er heilt identisk med dei to kulene i .30.

 

Neste test blir med større kanner, godt surra saman.

 

20220812_154850.jpg

20220812_154901.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Tor_T skrev (2 timer siden):

Bilde av Sako Powerhead Blade 230 SP 9,3x62 som stod i skinnet på utgangshull i bog på elgokse. Diameter kule ca 17mm. Såg lite skuddreaksjon og sprang relativt langt med lungeskudd. 

 

5E41E952-C195-4538-8ED1-1B73F50F8A94.jpeg.0b79e995d71cac3176de1511d273ea2a.jpeg

Høyt lungeskudd? Skrå vinkle? Mye knuste bein/bog? Hvor langt er lang? 

Link to comment
Share on other sites

I 9,3x62 har eg skutt ein del hjort med 250 grns barnes tsx (gamletypen utan plastspiss), heimelada. Eg hugsar ikkje i farten kva ladning og fart eg hadde, men eg begynte på minimum og lada meg ca halvvegs til maks, då fekk eg god presisjon og stoppa der. Eg skaut dyr (hjort) opp mot 200 meter og hadde aldri problem med manglande ekspansjon - men tanken var der kvar gang eg skaut dyr på lengre hold.
 

Eg kjøpte også eit par pakker med Fox fabrikkammo, 220 grns. Eg testa desse først på 10 meters hold på vannkanner med plankebiter mellom, eg synes dei opna i underkant lite. Eg skaut ein hjort med desse i fjor, og det er einaste dyret eg har skutt med 9,3 som hadde meir enn 5 meter fluktstrekning. Dyret kom seg ca 50 meter og på oppsparka der dyret låg, kunne ein sjå at dyret hadde kava ei stund før det var over - lungeskot. Slaktet var naturlegvis ikkje fint, svært mykje blodslag. Eg har skote eit knippe dyr i 9,3 med gamle tsx og nosler partition - og felles for desse har vore kort/ingen flukt og flotte slakt.

 

Eg kjøpte eit par pakker 250 grns naturalis som eg har tenkt å prøve på hjort i haust, men eg kjenner at eg ikkje er heilt overbevist om at det blir bra. Eg har ikkje høyrt om dårlige erfaringar med denne kula i 9,3. Men eg kjenner fleire som har forsøkt den i 6,5 - og det gjekk ikkje bra.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke prøvd Naturalis i 6,5 eller 9,3 men i 30-06. Ser ok ut på de 3 elgene som er skutt til nå.. lengste holdet var vel snaue 200meter.. 56cm blaserpipe.. bruke i 2021 Vor-tex sin ferdigladdet Ttsx 150grains i 308w med 46cm pipe. Der opplevde jeg manglende til liten ekspansjon på skuddhold over 170m+++ 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...