Jump to content

Barnes TSX 150gr i kort løp/låge hastigheiter ..


stigamundsen

Recommended Posts

Lurer på om det er nokon som har erfaring med bruk av desse i 30 kaliber. Fekk kjøpt to pakkar av desse billig. Tenkte eg skulle bruke dei i ei kortløpa (42cm) børse i 308 Win. 

 

Skuddhold vert mest truleg under 100m, men kan teoretisk verte nermare 150. 

 

Det eg har byrja lure på er korleis ekspansjonen er med desse kulene i litt låge hastigheiter. Ser det er litt snakk rundt om kring om at desse er litt treige til å opne i forhold til den nyare TTSX. Har ikkje fått målt hastigheita på nokon av ladningane. Vert å legge seg eit par grains under makslading då det er her eg finn beste presisjonen; 35-40mm treskotssamlingar (ikkje heilt ferdig med "pusslinga" endå)

 

Alle innspel mottas med takk. 

Link to comment
Share on other sites

Ja erfaringen min med 150 grain TSX begrenser seg til 308 Norma Magnum. Samt 150 grain TTSX i 3006. Min erfaring er at løpet trenger en del lengde for å få fart for å ekspandere  som den skal. 42 cm løpslengde høres kort ut, men du bør måle farten for å få mer eksakte data. Skyter du elg er det mer masse å ekspandere på, men farten bør være over 800 m/s dersom du skyter på 150 m/s. Jeg har skutt hjort med TTSX kuler, og de datt som forventet på 30-50 meter. I 308 Norma Magnum med 150 grainTSX er farten så så stor at kula ekspanderer maksimalt ved ekspansjonstester uansett. Kanskje ei 130 grains kule skaper med fart i 308.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

 

Skal brukast på hjortejakt. Enig i at eg må få målt litt hastigheitar før eg tar dei med meg ut i skogen. Har kjøpeammunisjon så eg har strengt tatt ikkje behov for å jakte med desse Barnes-kulene. Få sjå om eg kan få målt nokon hastigheter. 

 

Nokon andre som har pønska på samme problemstilling?

Edited by stigamundsen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 hours ago, Bisley said:

Kjør til nærmeste bensinstasjon, spør om du kan få 7-8 av de tomme spylervæskekannene de har i sekken på utsiden. 

Fyll dem med vann og sett dem etter hverandre på 200m.

Hvis kulene ekspanderer i dem er du good to go

Godt tips! Skal sjå etter rundt om kring. Men har vel helst sett desse plastposane som nevnt ovanfor.

 

Har forresten skaffa meg kanner, men ikkje fått testa endå. Finn er din venn :-) 

 

Vert Lapua Mega på årets jakt. Så får eg teste meg fram til om TSX'en kan brukast i vinter/vår. Etter det eg har fått med meg skal TTSX'en åpen litt lettare? Men å finne slikt i kaliber 30 er ikkje heilt enkelt for tida..

Link to comment
Share on other sites

Flo i Stryn hadde ein god del .30 150gn TTSX på lager, men svinedyrt.  Nosler E-Tip skal visst være ganske identisk, og utvidar seg likt i kanner, men har ikkje prøvd den på dyr enda.  Jaktdepotet har hatt dei inntil nyleg.

 

Dei lettare utgåvene av TTSX har eg derimot ikkje sett nokon stad etter at dei vart lovlege.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja, kruttet er jo kanskje problemet for tiden. Det er cfe223 fra hodgdon. Uten å ha data foran meg mener jeg at jeg landet på 50,5 grains. Presisjonen ble etterhvert det beste jeg har prøvd i rifla, men jeg brukte et par pakker kuler før jeg kom så langt. Husker heller ikke patronlengde på stående fot, men kan finne detaljene frem hvis det er av interesse, ihvertfall betydelig lengre enn fabrikkladet trophy copper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde vel faktisk også noen runder med 550, men mener å huske resultatet var noe skuffende. På det tidspunktet hadde jeg riktignok ikke funnet riktig settedybde, men jeg tror ikke farten heller var fantastisk, jeg tror ikke jeg kom meg over 840ms. 48grain hørtes en smule friskt ut med 550, men jeg har som sagt ikke testet det særlig mye.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...