Jump to content

Fabrikkladet vil ikkje kamre


Recommended Posts

I går på skytebana opplevde eg noko rart. På skudd nr. 3 mot villreinfiguren ville ikkje patrona kamre. Eg fekk føre patrona fram, men vri sluttstykket ned. Eg merka ikkje noko forskjell på patron før/etter og fekk fullført so sånn sett inga skade skjedd, men er det nåkon som kan gje meg innsyn i kvifor akkurat denne patrona ikkje ville ver med på leiken? 

Link to comment
Share on other sites

Har du brukt dette ammunisjonen tidligare? Kamrar dei andre patronen med litt motstand? Kva merke var ammunisjonen? 

 

Om alle dei andre kamra, må det vere nokon med dimensjonane på akkurat denne patrona. Skaut du opp heile pakken? Kan du samanlikne lengden på den som ikkje kamra med andre frå samme pakke? 

Link to comment
Share on other sites

Nosler e-tip 150gr I 308win. Har igjen 5 skudd av eska. Har ikkje tenkt over at det er tyngre å kamre andre i den eska. Eg klarer forsovidt ikkje å sjå noko forskjell på den og dei som virkar helder. I alle fall ikkje med det blåtte øye. Sjølv om eg veit at der nødvendigvis må ver forskjell. Har prøvd den I x-bolten til kona og, med samme resultat. 

Link to comment
Share on other sites

Og for noen kan det bety mer enn tapte poeng. Kjenner en outfitter i Namibia som er med på 10+/- elefantfellinger hvert år. 

Har sett han repetere om, og om igjen patroner han lader, og bruker i sin .416 Rem. 

Med hans yrke, kan jeg forstå hvorfor :)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...