Jump to content

Åtejakt på kommunal eiendom med barnehage...


sjorgen

Recommended Posts

Har flytta, og det eneste stedet å skyte fra om natta på åte (har alarm i stua) er fra et vindu mot et område som er 1-2 meter innpå kommunal eiendom. Der står det en barnehage. Selve bygget er 30 meter til den ene sida. 

 

Er *selvfølgelig* ikke tanken å skyte på dagtid, og jeg er veldig forsiktig når jeg jakter. Men er det totalt meningsløst å snakke med kommunen om lov til å jakte der? Kan jo fremstå som uansvarlig å ville skyte mot en barnehage (det gjør jeg jo ikke), for de som henger seg opp i den delen heller enn det faktum at det er snakk om nattjakt omtrent MIDT på grensa mellom denne eiendommen og en eiendom der det ER lov å jakte.

 

Bakgrunnen er sikker og det er litt uti gokk så det er en fin plass å jakte.

Edited by sjorgen
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Olesøn skrev:

Stokkord som skadedyr, skabb, innvollsorm o.l.  -   -

 

   -   for ikke å snakke om - RABIES!!!!

 

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/politiet-advarer-mot-a-la-barn-sove-ute-pa-grunn-av-syk-rev-1.14362543

 

Få vridd jakta over til at du er en reddende engel, som frelser de små barna fra en redselsfull skjebne, så får du kanskje kommunal støtte til åtevarsler!  

 

 

(  -  at det ikke har vært rabies på norsk fastland siden tidlig på 1800-tallet, trenger vi jo ikke si så mye om - ?!?)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...