Jump to content

338/378Imp


skattebo

Recommended Posts

Heisan. Sitter med ei brno 602 med dette fantastiske caliberet 338/378Imp. Veldig grov pipe. 26 tommer, 30 mm i munningen. Meiner e hat lest ein tråd om denna rifla e har. Stokken må tas finnis på. Ein laminat stokk av Hansen fikk d fortalt. Pipa ser heilt ny ut. Men det jeg lurer på er at det følger med 2 verktøy til å size halsen på imp utgava etter skyteforming. Å det å skyte forme. Standard lading. Dette er e ganske så ny på. Det hadde vøre morro å fått tak i den som bygde vidunderet. Skal forøvrigt på ein kikkert med 56 tube. Litt usikker på høgde på kikkert ringene og. Tenker på som ei post børse å litt druge hold på blink. Vøre artig om en kjenner igjen børsa så e får kontakt med han som bygde den fra starten. 
 

Link to comment
Share on other sites

Heisan. Takker før inslippet. Fin rigg du legger frem. Er nokk litt meire fornuftig din rigg. Denna jeg har fikk jeg bytta til meg med ei zastava mini mauser. Tror han gjekk lei prosjektet. Min æ jo vel veldig amerika inspirert med så grov pipe å meire benke type 😓 skjefte. Å så er jo denna kamra før imp i tilegg. Så detta blir mye nytt med lading å spekulering  må bygge stokken og ferdig. Så det tar litt tid i snikkar boden. Kjem bilde så fort e Finn ut kost e legger dei til

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
På 8.3.2020 den 14.17, Chiefen.v-2 skrev:

Beklager seint svar, ja det er den gamle min han har kjøpt, tiden strakk ikke til og ting ble ikke ferdig så beste å la den gå til steder den kunme brukes og virkelig se hva det ligger av ytelser på lager i den.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...