Jump to content

Hevearmskule i gummi - triks for å få den på?


Peacemaker

Recommended Posts

God kveld i kammeret!

 

Sitter og klundrer med å få på en slik en: x1801200818204.JPG. Har prøvd med noen dråper Zalo, men nå er det ikke lenge for jeg slenger hele jæ**a driten midtfjords. :mrgreen:

 

Så er det noen håndkyndige mennesker der ute som er flinke med gummi, små hull og penetrering, så gi meg gjerne noen gode tips!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om det er triks....men jeg tok 3 dråper våpenolje på bolten og trykket den bare bestemt på. Det gikk veldig bra.....måtte trykke litt hardt, legge på litt..

 

Vet ikke om dette hjalp deg nevneverdig men.....kanskje mer som motivasjon om at det går!! :D

Link to comment
Share on other sites

Så er det noen håndkyndige mennesker der ute som er flinke med gummi, små hull og penetrering, så gi meg gjerne noen gode tips!

 

Sitter og vrir meg mens jeg biter meg hardt i knokene for å prøve å unngå å kommentere denne....

 

Som et tips, kan du jo prøve å bruke varmvann, både på hevearmen og gummien. Og en skvett glidemiddel hjelper med når det er snakk om trang penetrering...

Link to comment
Share on other sites

2 segerrings tenger, og en liten dasj olje. Mest for å hindre rust i etterkant.

Skal ikke gjenta min kommentar fra SL :mrgreen:

Eller hva, Tord? :lol:

 

Hehe! Det er kanskje best ugjort ;)

Jeg satte en på min nye remington, og da brukte jeg bare litt teflonolje og makt. Fungerte som snus det også.

Link to comment
Share on other sites

2 segerrings tenger, og en liten dasj olje. Mest for å hindre rust i etterkant.

Skal ikke gjenta min kommentar fra SL :mrgreen:

Eller hva, Tord? :lol:

 

Denne kommentaren har jeg faktisk en screenshot fra, et sted, skal se om ikke jeg finner den igjen :D

 

EDIT:

 

Jeg fant, jeg fant :lol:

302336.jpeg

 

 

Visste ikke hvilket album jeg skulle legge det i.. men la det i Ville Dyr :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...