Jump to content

XXL/Mackenzie skytematte


msteiro

Recommended Posts

Ikke største fanen av Mackenzie, men funker greit til mindre kritiske ting som reimer og bager etc.

Men denne ser faktisk ut som et veldig bra kjøp, og god funksjonalitet. Har vært litt på utkikk etter en all-in-one bag jeg kan ha litt utstyr liggende i hele tiden klar for å dras med på bane etc. Type hørselvern, lyddemper, litt verktøy etc. 

 

Noen som har tafset på denne? Eller tom kjøpt?

600 kr er jo ikke ille pris for et futteral alene...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
14 timer siden, spindrift skrev:

Men førsteinntrykket mitt er at kvaliteten er overraskende bra, ingenting å utsette faktisk. 

Sikkert grei nok den, men du får endel mer for pengene på game-on sin utgave.

Jeg kjøpte min til 599.- for noen år siden, jeg syntes det er en grei drag-bag til prisen.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har også den fra game-on, funker fint, veldig fornøyd til den prisen. Men det er ikke noe ekstra plass i den, den har rom til pussestang, og plass til litt skrivesaker, litt våpenolje, reim og magasin, kolbesekken ligger løst med rifla. Mere gidder jeg ikke trykke inn, da kommer nok noe til å ryke unødvendig fort. 

Link to comment
Share on other sites

Gidder ikke ta av molle vær gang jeg skal ligge på den, noe som er vær gang jeg bruker den. Funker kansje å ligge på den om tømmer mollelomma helt. Har uansett med meg så mye stæsj at jeg må ha sekk. Kaffe skal kokes, ammo skal kronograferes, man blir sulten, blinker evt stål osv. 

Link to comment
Share on other sites

Hvis du trenger (eller bare har lyst på) mer plass er det like greit å gå over til skikkelig riflebag/dragbag med alskens lommer og dilldall. Trenger ikke å bli dritdyrt hvis du klarer å holde deg fra å stappe den full av all slags jalla.

Jeg har en helt bankers bag nå fra Helikontex (2alfa.no) som har plass til rifle med ekstra pipe, tofot, demper, optikk, reim, hansker, pussestang, pusseutstyr, magasiner, magasinlader, ammo, pistol, pistolmagasiner, pistolmagasinlader, pistolammo, briller, hørselvern, kammerflagg, verktøy, notatblokk, penn, tusj, teip, Leatherman, kniv, førstehjelpspute, ekstra skolisser....

 

Tungt nei?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...