Jump to content

Skryt på facbook/instagram osv


Tiurjeger

Recommended Posts

Litt sur maga oppgulp.

Men nå irriterer det meg virkelig dette behovet mange har med å legge ut skryte bilder fra rypejakt og skogsfugljakt. Grupper på fb og personlige sider.

Ser ikke folk at det gjør at ALLE skal jakte kun for å få bildet av felt tiur på fb sia si? Så de kan få likes og klapp på skuldra.

 

Vil vi virkelig at jakta skal bli det toppturer har blitt?? Før var det noen få som sprang på topper. Etter sosiale medier kom skal alle gjøre det for å skryte og legge ut kor "flink" de er på fb.

Personlig blir jeg kvalm av det. Er noe falskt over hele greia.

 

Og dette vil ødelegge jakta, fler og fler skal jakte..ikke for at de er genuint interessert, men kun for å skryte på fb-insta osv!!

Legger aldri mer ut noe slikt lengre, vil holde mine tiur områder for meg selv!! Og anbefaler andre også å være varsom med å legge ut. Neste gang møter du halve vennelista di på fb i terrengene dine!

Link to comment
Share on other sites

Neida aldri fortalt. Men smitte effekten er enorm. Fortsett å legg ut så skal du se med årene effekten av det.

Du blir ikke å oppleve en tur uten å møte på jegere-uten å høre skudd en dag.

Er for mange jegere allerede. Og hva skal alle jakte på til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens dose hobbypsykologi:

 

Men, jeg lurer på om at hvis man nå snur det på hodet og heller bare poster om hvor jævlig turen(ene) var så hadde det kanskje gjort en mer populær enn "sjå kor bra!" posting?

Uke etter uke med "Enda en saaatans topptur!" med bilder av blemmer, sår og sure fjes :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...