Jump to content

Skifte layout på forumet


Tika

Recommended Posts

Hei

Når jeg gikk inn på kammeret.no var layouten på forumet forandret.

Er dette en endring som er gjort av kammeret.no eller har noe skjedd med innstillingene på min pc.

 

Klarer ikke å finne muligheter for å forandre layout på brukerkontrollpanelet.

 

Kan noen hjelpe meg?

Link to comment
Share on other sites

Lurer på dette jeg og. Synes den gamle så bedre ut. Dessuten skulle jeg gjerne hatt menyen over siste aktive tråder til venstre der også når man ikke er pålogget. Klikker meg ofte innom bare for å skumme gjennom om noe ser interessant ut. Litt tungvindt å måtte logge seg på hver gang.

 

Ellers er det meste bare topp med dette forumet! 8)

Link to comment
Share on other sites

Den gamle er borte til fordel for at det skal la seg gjøre å administerer dette.. Dette ble også sagt fra om i samband med oppdateringen og flyttingen av kammeret. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var litt uvant med en gang ja, men tror nesten jeg heller til at jeg liker denne bedre :)

 

Dessuten, det hender jeg er innom på en mobil "bredbånds"-linje, der hastigheten kan variere og uansett ikke er på vanlig bredbåndsnivå, og jammen skal jeg si at denne layoutvarianten lastet raskere ja. Fine saker.

 

...Dessuten skulle jeg gjerne hatt menyen over siste aktive tråder til venstre der også når man ikke er pålogget. Klikker meg ofte innom bare for å skumme gjennom om noe ser interessant ut. Litt tungvindt å måtte logge seg på hver gang.

 

Selv om man ikke er pålogget kan man klikke på "Se aktive emner", så kommer listen med de sist aktive trådene opp 8)

Link to comment
Share on other sites

Det er en stund siden jeg har vært her inne nå på grunn av flytting. Syns dette ser bra ut. Jeg liker denne layoten bedre. God å behagelig å lese. Og som Jørgen sier man får en god gammel nostalgisk følelse som å være tilbake til gamle sluttstykket. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...