Jump to content

Ut i naturen på NRK1 nå.


sako_35

Recommended Posts

Ser flere her kritiserer dette programmet. Undrer på hvorfor dere følger en kavalkade, av dette programmet! Hvis dere ikke liker programmet, hvorfor ser dere på en kavalkade av det?

 

Så mesteparten av programmet (av nødvendige grunner, var det litt til og fra), men programmet var da en bra kavalkade. Det var ikke alt jeg like like godt, men det kan være interessen som manglet. Eks. tusser, troll, nøkken, m.m., var uinteressant (samt skating). Men, samtidig så ble det vist flott natur! Og det er vel det programmet skal handle om, så hvorfor sutre?

 

Synes programmene gennerelt er bra, samme med kavalkaden.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

NRK totalt neglisjerer høstnings delen av naturens overskudd. Hvor er fiske, jakt og fangst.

Hvem har sagt at dette programmet (Ut i naturen) skal dreie seg om høsting fra naturen, som jakt og fiske?

 

Programmet har holdt på en årreke, så det burde være godt kjent. Nå var det en kavalkade, fra siste året. Så, jeg forstår ikke kritikken mot kavalkaden.

Link to comment
Share on other sites

Programmet har holdt på en årreke, så det burde være godt kjent. Nå var det en kavalkade, fra siste året. Så, jeg forstår ikke kritikken mot kavalkaden.

 

Nei hvem har sagt det, jo de fleste av oss som Fisker, Jakter og driver fangst. NRK har fjernet seg sakte men sikkert vekk fra de nevnte sakene. Vi fiskere, jegre og fangsmenn / Kvinner . Vi er en del av det naturlige bruk av naturen. NRK er med på å fremmedgjøre den mest naturlige bruk av naturen.

 

Nå er de ikke stort bedre når det kommer til dekning av skytesporten. Landsskytterstevnet , og noen som løper rundt på ski når de skyter ned blinker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...