Jump to content

Ny kuleprodusent


Øyvind Johansen

Recommended Posts

Da har jeg testa et par kuler jeg vanligvis ikke bruker fra blykuler.com

 

Testa 124 grs 9mm TC. Lada til faktor 130 gav de topp presisjon i min 1911. Prøvde å øke ladninga litt, men da ble presisjonen dårligere

 

Har også teste 125 grs RF .357 kulene. Endte opp med 3,2 grs N-310 og var veldig fornøyd med både rekyl og presisjon. Nesten mindre følt rekyl enn 105 grs kulene jeg pleier å bruke (ladet med 3,5 grs N-310)

Link to comment
Share on other sites

Frakten på siden justeres ikke automatisk etter vekt, så den er satt til pakke 10kg + oppkrav.

Blir prisen lavere så, betale du ikke mere enn den faktiske prisen på frakten, det justerer vi på oppkravsbeløpet.

Vi bruker servicepakke fra bring så prisen blir vesentlig lavere ved små bestillinger

 

Mvh

Finn I

blykuler.com

Link to comment
Share on other sites

Så om jeg har lyst til å bestille noen få kuler for å teste så er det mulig å få til for en lav frakt??

 

Da kan de gå som feks A-post inntil 2 kg for kr 100- ev + oppkrav eller under 1 kg for kr 70.- opp til 350g 35kr

 

ved forskuddsbetalind er det selvsagt ikke oppkravsgebyr.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke rørtenger, det er pistoler. Dere liker bare ikke utseendet på dem. Og sannsynligvis heller ikke å bli slått av dem. Men så lenge reglementet er som det er, kan vi som eier matchpistoler heldigvis få lov til å skyte felt, vi og.

 

Og jeg for min del, er glad vi har et reglement som er mer inkluderende enn ekskluderende. Dersom dere heller vil ha et feltreglement for "de få", får dere heller sende inn konkrete forslag. Men jeg frykter det er flere enn jeg som heller vil droppe fin- og grovfelten enn å bruke penger på to våpen til som kun egner seg i feltløypa.

 

Uansett, for å være litt on topic, ser jeg fram til å teste .314-kulene når anledningen byr seg.

Link to comment
Share on other sites

Hei, har dere vurdert å tilby de med epoxy/polymer belegg? Evnt kan man kjøpe løse kuler uten fett på, så gjør det selv. Vet ikke om dere har automatisert presse for smøring osv? men slikt belegg kan gjøres unna i relativt store partier samtidig. Også i kulemater må man jo evnt ha pulver som gjør at kulene ikke klistrer, dette slipper man med belegg.

 

Ref

 

Skyter mye inne og liker ikke all morroa åpne blykuler gir. Ute er det problemfritt.

Link to comment
Share on other sites

Att: Rs.1600

 

Du må gi han it-duden din et dask på pungen - fargene på forsiden gjør meg sveiseblind og epiletisk. Skift til lysere bakgrunn, og dropp neonfargene bokstavene. Irriterende å måtte markere et område for å kunne lese det (Chrome), antar fargene ikke endres for andre nettlesere, men for ordens skyld.

 

Nettbutikksidene er uproblematiske.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Att: Rs.1600

 

Du må gi han it-duden din et dask på pungen - fargene på forsiden gjør meg sveiseblind og epiletisk. Skift til lysere bakgrunn, og dropp neonfargene bokstavene. Irriterende å måtte markere et område for å kunne lese det (Chrome), antar fargene ikke endres for andre nettlesere, men for ordens skyld.

 

Nettbutikksidene er uproblematiske.

Tiltredes! Ikke fordi jeg prinsipielt har noe mot 1990-tallsdesign men fordi lesbarheten er alt annet enn god. Og det er ganske greit å fikse.

Link to comment
Share on other sites

Att: Rs.1600

 

Du må gi han it-duden din et dask på pungen - fargene på forsiden gjør meg sveiseblind og epiletisk. Skift til lysere bakgrunn, og dropp neonfargene bokstavene. Irriterende å måtte markere et område for å kunne lese det (Chrome), antar fargene ikke endres for andre nettlesere, men for ordens skyld.

 

Nettbutikksidene er uproblematiske.

Tiltredes! Ikke fordi jeg prinsipielt har noe mot 1990-tallsdesign men fordi lesbarheten er alt annet enn god. Og det er ganske greit å fikse.

 

 

Har gjort noen mindre forandringer, bedre nå?

Link to comment
Share on other sites

Hei,

lurer på om det skjærte seg den oppdateringen, jeg får dette i Google Chrome:

 

Forbidden

You don't have permission to access /index.html on this server.

 

og dette i Internet Explorer:

 

The website declined to show this webpage

HTTP 403

Most likely causes:

•This website requires you to log in.

 

Jeg sitter på jobb bak brannmur etc men har vanligvis ingen problemer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...