Jump to content

Vi har snart en av Europas beste langholdsskyttere.


Wikingen

Recommended Posts

Det er utrolig fascinerende å ha fulgt Knut-Erik fra DENNE tråden og andre tråder her på Kammeret, og se at det til slutt gir seg utslag i Europeisk oppmerksomhet!! : http://www.vikebladet.no/nyhende/article10041451.ece

Vel fortjent Knut-Erik, og takk for at du og andre tar deg/dere tid til å dele progresjonen med oss "vanlige dødelige"! :D

 

Lykke til videre, og takk for at du og dine likemenn fremstår så ryddige og reflekterte som du/dere gjør!

Det gjør det lettere for oss andre, som har en seriøs tilnærming til sporten "langholdsskyting", å bli akseptert i andre miljøer og blandt "øvrigheta"! :wink:

 

Jeg gleder meg til fortsettelsen!! :D

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk :)

Det har tatt litt av. Mandag kommer NRK1 og vil gjøre et intervju og filme noe skyting. Skal gjøre mitt beste både i ord og "handlinger" :)

 

Har trent veldig mye i år og føler at ting sitter bedre og bedre. Det blir noen bom her og der, men treffprosenten er mye høyere enn i fjor. Er innskutt til jakta med 30-06AI og kommer til å være det med 338lm innen neste søndag også. Følg med på Facebook :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Knut -Erik sine tråder har alltid engasjert meg, han er flink til å fortelle og filme hva han gjør! Så håper det kommer mer fra det holdet fremover. :)

 

Sako_35

 

 

Hei,

 

Jeg er dansk og ganske ny på dette forum. Det er jo helt fantastisk at se hvor flink han er. Hvor kan jeg se alle de filmene som Knut -Erik har lagt ut? Er det på facebook eller her på kammarat under langhold?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...