Jump to content

SKB eller Pelican koffert...


8mmJeger

Recommended Posts

Jeg har brukt SKB instrumentkofferter lenge, i kombinasjon med Zarges kasser. Dette har primært vært til fotoutstyr samt vanlig bagasje.

 

Har ikke prøvet Peli sine så kan ikke uttale meg der. SKB har tålt all den julingen den har fått innen flytransportens håndtering. Nå er ikke jeg kjent med rifle lengder, men linker nå bare til importør sin side så kan du se lengder de har der. Skulle noe bli ødelagt på den får du ny hos importøren.

 

http://www.groveknutsen.no/oppbevaring/ ... tkofferter

Link to comment
Share on other sites

Får du noe bedre kvalitet enn Peli ??? Det er dyrt og tungt,men tåler jo det meste. Jeg er kjempefornøyd med min. Veldig praktisk å kunne skjære til innmaten så alt passer perfekt. Jeg har f.eks. rifle,tofot,skytestokk,magasin,håndkikkert,enkelt verktøy og olje. Bruker den bare når jeg flyr utenlands. Og den har jo hjul,så den er enkel å frakte på flyplassen.

Link to comment
Share on other sites

Om du velger SKB, Pelicase eller Storm (som er eid av Peli) spiller mindre rolle. Alle kommer i forskjellige str

Har pr.d.d en Storm iM3100 som er skjært ut for Blaser R93. Den har vært med på mange flyreiser og tåler juling. Gjør deg selv en tjeneste og kjøp en ordentlig med engang. Da vil du ha koffert "evig"... Tenk deg å komme på andre siden av kloden med ødelagt våpen, fordi du kjøpte en billig shit koffert for å spare noen hundrelapper.

Lønner seg å skjære ut til masse innhold slik at du fyller kofferten til 20kg

 

Hvordan jeg har skjært ut min, kan ses her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...