Jump to content

sellier & bellot hylser 6.5x55


coxswain

Recommended Posts

Har ikke erfaring med 6,5x55, men har forsøkt S&B-hylser i 6,5x57R og .30-06.

Det har for så vidt blitt med forsøket. Jeg likte de ikke, og har valgt helt andre fabrikat seinere.

Hadde problemer med å få satt tennhettene dypt nok. Antar det skyldes grunne hettelommer, men er ikke sikker.

Prøvde et par ulike hetter, men med samme resultat.

 

Kanskje andre har utfyllende info.

Link to comment
Share on other sites

Veit ikkje når det gjeld 6,5x55. Har ladd 308 og 3006 utan problem. Varer lenger enn nokre lottar med Federal og Remington eg har hatt. i 8x57IS har eg vore ute for grunne hettelommer, hettene blir veldig flate før dei fluktar med basen. I 3006 har eg vore ute for trange riller, og då går hylsene trangt inn og ut av hylseholdaren. Nokre hylser kan ha trange hettelommer, men det går heilt greitt så lenge dei er djupe nok, og ein brukar eit fornuftig hetteverktøy (Lee Autoprime ll, ute av produksjon). På banene eg har skote mest på har det vore ein god del S&B, som blir skotne av folk som ikkje ladar. Normahylser er ettertrakta, og blir tekne vare på som gull, eller snappa opp umiddelbart av ladenerdar med pukkelrygg og flakkande blikk. S&B blir forbigått med skuldertrekk, frysningar på ryggjen eller eit ansiktsuttrykk som om dei hadde trakka i hundamøk.

 

Viss eg først skal ha meg ein pose med plukkhylser så tek eg gjerne S&B. Nokre av dei krev litt meir arbeid, men det sparer du inn på at det går fort å plukka dei. Det mest irriterande er at dei er noko mjuke, så dei kan godt ha strekt seg til overmål allereie etter fabrikksmellen. Ein annan faktor er at det er forholdsvis billege patroner det er snakk om, mykje billegare enn td. Norma og Lapua. Dette gjer S&B til eit vanleg val blant dei som skyt sine tredve motvillige pliktskot med mauseren sin. Mauserar kan godt ha romslege kammer. Ikkje alle er like ille, men kombinasjonen av romsleg kammer og trang die gir hylsestrekk. Trykkringen gir ofte ein god indikasjon på dette. Viss han er som ein tydeleg bulk, og det er han ofte, då kan du rekna med at hylsa er lang. Ladeboken seier at det pleier å gå bra å lada hylser ein gong utan å tenkja på lengda. Dei om det, og det stemmer sikkert som oftast. Eg trimmar alltid S&B hylser før eg ladar dei.

 

La gå at Lapua og Norma er betre hylser, men S&B er brukande dei og.

Link to comment
Share on other sites

Utenom ofte grunne hettelommer er S&B helt ok.

 

Når det gjelder dimensjoner og folk som prater om vanskelige hylser med hette i setting er vel Norma hylser tett på de verste som er på markedet. Litt rart at folk klager mye på ett merke, mens ett annet med akkurat de samme problemene er adlet fordi det står i ladeboken at de er blant de beste ;-)

 

Hettelomme fresing er fort gjort uansett om det står NP eller S&B i bunnen.

Link to comment
Share on other sites

Rota rundt i bøtta på skytebanen i dag, og fant 3stk. S&B i .308 som jeg tok med hjem for å ta nærmere titt på.

Alle var over 51.20mm som er lengste "lovlige" hylselengde, en av dem var hele 51.39, så trimming ble gjort først. Synes messingen virket litt seigere enn hva jeg er vant til med lapua og norma hylser. Litt mere klussete å trimme.

Hettelommene virket litt grunne, men ikke sånn at hettene stikker ut.

Fylte på N140 og satte en scenar 155 på toppen, Fyres av neste gang jeg er på banen.

Link to comment
Share on other sites

Har tatt i bruk 150 S&B hylser i 30-06. Måtte helpresse ved første pressing. Da strakk hylsene ser relativt mye. Måtte trimme samtlige. Har skutt ca 50-60 stk av disse. Der har 2 stk sprukket i halsen.

 

Til sammenligning har jeg brukt Norma tidligere. De har jeg aldri trimma og de er lada om 3 ganger nå. Ingen av hylsene har jeg hatt problemer med å sette i hetter. Har brukt Lee og RCBS hetteisetter.

 

Alt for tidlig å konkludere med at S6B hylsene er dårlige, men tror jeg kommer til å samle sammen Norma og Lapua hylser i stede. Både 30-06 og 6,5X55 er jo tilgangen på hylser enorm nå fremover. Jeg kommer ikke til å plukke S&B hylser.

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...