Jump to content

Hickok45 på Youtube


BigBore

Recommended Posts

Gode gamle Hickok.

 

Han er veldig klar over sin posisjon som en av de aller mest poppulære våpenbloggere i USA.

Dette med sponsing er noe som han antageligvis ikke kommer utenom, og hvem som helst av oss her ville nok også takket ja til en pall med Federal ammo om den pluttselig havnet på trappen en tidlig morgen.

Han er også klar på at "vennen" som låner han den nyeste pistolen er en våpenbutikk.

 

Andre ting som er verdt å merke seg, er at han nesten ikke snakker om Glock lenger...

- aldri har noen som helst form for optikk

- alle videoene er i en tagning - uklippet.

- blinker og avstander er naturlig manipulert av vidvinkellinsen. (Den store "gongen" henger på 80 yards, og burde være et lett mål for de fleste norske feltskyttere.)

- han åler seg rundt de aller mest politisk betente temaene vedr våpen i USA

- aldri tester penetrering i ballistisk gelantin, eller andre "will it kill?" metoder.

 

Ellers tror jeg at hans integritet og poppularitet ligger i at han er privatperson i sin egen hage, og ikke mer enn akkurat det.

 

God underholdning. Noe kjedelig med årene, men det er ikke så farlig for youtube lar meg bytte video når jeg vil.

Link to comment
Share on other sites

Tror

er sponset av produsenten!!

Den er i alle fall veldig positiv... :lol::lol::lol:

 

 

Selv om skyteferdighetene kanskje ikke er som de var (han sliter med synet, noe som også fremgår av videoen over), syns jeg videoene hans er underholdende.

Noe sponsing er det nok, men oppfatter ham ikke som kjøpt og betalt.

Link to comment
Share on other sites

Han er "kjøpt og betalt" på den måten at han får låne våpen han normalt kanskje ikke ville kjøpt. For så å lage en film der han skyter og sier noe han liker med våpenet. Pluss for alle parter.

 

Han er ingen våpen anmelder/kritiker, temaet er en hyggeskyting og plinking i hagen. Og så klart litt zombier. :)

Alt veldig lettbeint og alle kan like han. God mann for våpensaken!

Link to comment
Share on other sites

Andre ting som er verdt å merke seg, er at han nesten ikke snakker om Glock

 

Mulig noe lenge siden han har postet noe om Glock, men totalt sett burde 66 videoer med en spilletid på litt over 13timer belyse det meste rundt Glock for de fleste, er ikke verdens mest spennende pistol (joda jeg liker Glock)

 

Hickok45 er nå bra synes jeg, om han blir noe sponsa synes jeg ikke videoene hans bærer stort preg av det.

Link to comment
Share on other sites

Det er da ikke så lenge han postet videoer om Glock. Han har da vitterligen testet både 41 og 42.

 

Opplever han ikke som kjøpt og betalt men han uttaler seg sjelden veldig kritisk til våpen han har fått låne men etter og ha sett noen videoer med han skjønner du fort hva han mener.

 

Stor fan av han forøvrig. Grei underholdning med en grei grad av seriøsitet.

Link to comment
Share on other sites

Oppfatter ham ikke som kjøpt og betalt, eller sponset i overdøvende grad.

 

Produkt plassering derimot..... Men det er ok, stort sett amo ser det ut som (Heldiggrisen, og bra for oss som liker å se slikt). Uanset, mye fin reklame for penga til amo produsenter å få inn boksene sine der.

 

Snilleste gutt i klassen, koselig bestefar type, enkelt og greit konsept, ikke kontroversielle tema, rett og slett moro o litt utdanning for hele familien med besten i bakhagen.

 

Hva han mener om ting? Veeeeel I guess. :wink: Burde gi ett hint når han ikke finner så mye pen å si om noe. Gubben elsker våpen, alle våpen. Så når han har vanskelig med å finne noe pent å si......... har han alt sagt hvor landet ligger. Veldig ammerikansk.

Link to comment
Share on other sites

For meg er han litt som en motpol i forhold til endel andre usmakelige opplastere. La meg nevne "humansfortargets" og "nutnfancy". Drøye rednecks (og det kommer fra en smådrøy rødnakke fra den Norske bødga). Han er rund i kantene og hopper bukk rundt politiske og kontroversielle temaer.

 

Han er klar på at han låner våpnene, og spesifiserer hvilke butikk han får ting fra, at han får ammo etc. Det mener jeg er i henhold. Verre når det er dårlig skjult reklame og knapt et kritisk ord.

 

En annen kar jeg har litt sansen for er MAC, han er ganske så fair, mer åpent kritisk, flink til å snakke og redigeringen er god men videoene er noe mer politisk ladet.

 

Også har du Jerry Miculek da, det er jo ren underholdning :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...