Jump to content

Import av handvåpen frå Tyskland


Humbo

Recommended Posts

Eg har funne diverse trådar der import av stokkar, drillingar og langvåpen generelt har vore diskutert, men fann igrunn lite om import av handvåpen. Er det nokon som har erfaringar å dele, framgangsmåtar, info om kostnadar og leveringstid etc.? Eg har funne nokre interessante objekt på egun.de, og skulle gjerne funne ut om det let seg gjere å få desse til Noreg.

Link to comment
Share on other sites

Eg har berre erfaring med import frå Danmark, men sett frå norsk side burde det vel vere relativt likt.

 

Det eg gjorde sist eg kjøpte handvåpen var at eg kontakta Hunters House. Dei ordna alt på dansk side, dei trengte berre ein scanna kopi av kjøpeløyvet mitt, og så sendte dei alt i posten. Der låg med kopiar av fakturaer, dansk eksportløyve, kopi av kjøpeløyvet mitt etc. Så når pakka dukka opp i Postens toll-lager på Alnabru sendte eg dei kjøpeløyvet, dei ordna tolling og innskriving, før dei sendte pakken vidare. Betalte tull og moms på postkontoret, og gjekk lykkeleg heim.

 

Det einaste eg ikkje likte i prosessen var at blålappen fulgte ikkje våpenet oppover. Med ein gong posten fekk eit vebalt OK frå tollvesenet sendte dei pakka, og så ettersendte dei papira når dei fekk dei att frå behandling. Eg hadde med andre ord ein heilt udokumentert pistol eit par dagar før brevet dukka opp.

Når det gjeld våpenkort veit eg ikkje kor dei ligg i løypa. Eg fekk pistolen i tidleg mars, har ikkje sett våpenkort enno. Ikkje det, blålappen fungerer fint den inntil vidare.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte magasiner for noen måneder siden, de ville ikke sende til Norge når vi ikke var med i EU. EØS hadde ingen betydning, Norge stod ikke på EU listen deres. Mulig det kan bli en utfordring for deg å finne noen som faktisk vil sende våpenet selv om du har papirer i orden. Det skandinaviske samarbeidet reguleres av andre regler virker det som.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen problemer med å importere fra Tyskland. Importerte min håndbygde Smith PPC1500 "Black Beauty" http://www.johannsen-jagd.de/data_de/presse/dwj/Black_Beauty.pdf

 

Norsk søknad med et duplikat ordnet jeg. Sendte original ned til forhandler, betalte, og fikk beskjed om å hente på Gardermoen tollkontor. Ble sendt med kurer på fly.

Betalte Norsk MVA, Fikk tilbake hele originalsøknaden uten påskrift fra noen, så i praksis satt jeg med et bra våpen uten at noen viste om det. Kontaktet politiet, og fikk de til å signere og gi meg våpenkort.

 

Mvh Tom Robert Sletta

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

Jeg har tidligere handlet håndvåpen fra tyskland. Se link http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=11052&p=158500&hilit=tph+tyskland#p158500. Men da brukte jeg det tyske postvesen som eies av DHL. Det vinduet er lukket da de ikke lenger tør å ta i våpen.

 

Slik jeg ser det har man noen alternativer igjen. Et alternativ er å dra ned selv, et annet å få det sendt med kurer direkte og/eller sende det til et EU land og legge turen dit. EU landet Sverige og Danmark er de mest tilgjengelige for de fleste av oss. Jeg vet også at Norsk Jakt på Lysaker utenfor Oslo kan ta på seg å ta det med en av sine forsendelser. Jeg vet de har sakt seg villige, men vet ikke hva de tar for jobben.

 

Peter Asplund på scanarms@hotmail.com skriver på svensk og bor i Tyskland. Han fungerer som agent og tar vanligvis 10 % av verdien. I tillegg tar han 25 Euro for Eksporttillatelse og 50 Euro frakt til en våpenhandler i Sverige. Dette er priser pr februar 2013.

 

En annen agent.

Arndt G. Kriegeskorte ved KRICO & falko, kriegeskorte@krico.de

Kriegeskorte Handels-, Vermietungs- und Entwicklungsges. mbH

Nürnberger Straße 6

D - 90602 Pyrbaum

 

Sendte meg følgende tilbud basert på å ta inn et håndvåpen fra Tyskland til Norge.

Export administration: Euro 95,-

Stamp duty: Euro 35,-

Postage and packing – Shipping: Euro 204,-

Insurance value of goods 300,-: included

 

Dette er pr November 2012.

 

Lykke til. Husk å rapportere tilbake hvordan det gikk så vi vet hva som lønner seg og er greit.

Link to comment
Share on other sites

Takkar for svar, då har eg noko å gå ut ifrå. Har vore i kontakt med eitpar som er villige til å eksportere våpen, men har førebels ikkje motteke prisestimat. Eg kjem med meir info når eg veit noko meir.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...