Jump to content

Er Raudnakke in business enda? Trenger mer olje


Ravis

Recommended Posts

Heisann

 

Jeg sendte PM til Raudnakke den 29 Januar og har ikke fått svar. Nå trenger jeg enda en flaske med olje, men det ville vært fint å vite om dette er å få tak i.

 

Er Raudnakke i live? I så fall, hyl ut, for jeg må ha enda en flaske. Min Sako Varmint stokk sluker olje. Selv etter en uke med morgen og kveld er den tørr de fleste steder innen jeg er ferdig med å legge strøket.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Joa.. Ryktene om min død er nok een smule overdrevet... :wink:

 

Kort fortalt har jeg hatt en svært nomadisk tilværelse en del måneder nå, vært en del på reisefot i europa og når jeg omsider kom meg hjemover ble det å pakke ned sanatoriet igjen da planen var å flytte sammen med min utkårede i Oslo.. Rare greier det der..halvveis flyttet snudde ting seg litt, så det ble å pakke flyttelass i Oslo også og nå har vi omsider etablert oss i en større enebolig vi har pusset opp ute på en øy her på sørlandskysten.

 

I kveld er første kvelden i år jeg har fått begynt å gjøre litt i mitt nyinnreda arbeidsrom her i det nye Schloss Rotgenick, og Sanatoriet er fremdeles ikke helt utpakket.. men det kommer..

 

Ser PM-boksen min inneholder 83 uleste meldinger, så det vil nok ta litt tid å komme gjennom den og...menmen..slik livet mitt har roet seg nå, så fikser jeg vel det og :wink:

 

Waidmannsheil

 

Raudnakke

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...