Jump to content

etterspørsel av custom rifle svar tid?


Litago

Recommended Posts

Og du har gjentatte ganger forsøkt å nå vedkomne på telefon uten hell? Mailer og anner er fint det, men å snakke direkte med noen er 1 million ganger bedre når man skal etablere første forbindelse. Spesifikasjoner osv. er greit å lage liste på...

Link to comment
Share on other sites

Skjerpings Litago.

 

Det er mye rot i spørsmålene, trådene, svarene, erfaringene og meningene dine.

det er helt lovlig å google, samt å gi en god beskrivelse av det du lurer på FØR du poster.

 

Jeg syntes det er svært mye "smør på flesk" i trådene dine og det reduserer kvaliteten på svarene du vil få.

 

Just my 5 c this eavning.

 

Men, hva lurer du egentlig på i denne tråden?

Jeg har fått bygd mange customrifler, og aldri hatt problem med å få svar på mine spørsmål

Link to comment
Share on other sites

Hvilken produsent, børsemaker snakker du om?

Rafdal :)

 

Og du har gjentatte ganger forsøkt å nå vedkomne på telefon uten hell? Mailer og anner er fint det, men å snakke direkte med noen er 1 million ganger bedre når man skal etablere første forbindelse. Spesifikasjoner osv. er greit å lage liste på...

Kun sendt mail men kan jo såklart ta telefon også

 

 

Men, hva lurer du egentlig på i denne tråden?

Lurer kun på hvor lang tid det bør ta og få en pris på en jobb man har etterspurt

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til forskjellige noen mnd. før jul ang. en jobb. Fikk svar fra alle unntatt Rafdal, sendte ny mail et par uker etter første men ikke svar så jobben gikk til andre.

Hadde sikkert vært greiere å ringe men har erfart at det er lettere å spørre skriftlig, da står det enkelt hva jeg spør om pris på, har blitt misforståelser tidligere over telefon.

Link to comment
Share on other sites

Du må vel snart ha high score på start av nye tråder her på Kammeret Litago :wink:

En god børsemaker bør bruke mer tid i dreiebenken, bak fila/sotelampen, enn på nett/tlf.

Skal man ha noe custom, møter man opp, eller venter til smeden har tid til å høre på personlige ønsker pr. telefon.

Ofte får man avklart missforståelser allerede før ting er skrudd ifra hverandre.

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til forskjellige noen mnd. før jul ang. en jobb. Fikk svar fra alle unntatt Rafdal, sendte ny mail et par uker etter første men ikke svar så jobben gikk til andre.

Hadde sikkert vært greiere å ringe men har erfart at det er lettere å spørre skriftlig, da står det enkelt hva jeg spør om pris på, har blitt misforståelser tidligere over telefon.

 

kan jeg få lov og spør hvem som fikk jobben? :)

 

Du må vel snart ha high score på start av nye tråder her på Kammeret Litago :wink:

En god børsemaker bør bruke mer tid i dreiebenken, bak fila/sotelampen, enn på nett/tlf.

Skal man ha noe custom, møter man opp, eller venter til smeden har tid til å høre på personlige ønsker pr. telefon.

Ofte får man avklart missforståelser allerede før ting er skrudd ifra hverandre.

 

får håpe high scoren ikke er langt unna! har jo strevd voldsomt for den :lol::mrgreen:

men jeg får ta en telefon og høre med dem

Er enig i at en børsemaker bør bruke mer tid på jobben enn på nett og telefon :)

Link to comment
Share on other sites

Den erfaringen jeg har med Rafdal, er at hvis han ikke svarer samme dag eller dagen etter, så svarer han ikke i det heletatt.

Men hvis man tar en telefon dit, da får du gjerne svar på alt du lurer på, å gjerne enda mere! :wink:

Dog, så har jeg bestandig havnet hos Hansen, å kommer nok til å bli hos Hansen, er ekstremt fornøyd med arbeidet der, og har kanskje noe med å gjøre at jeg er overdrevent glad i McMillan. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det temaet Litago ikke kan lage tråd om, det eksisterer ikke. :lol:

det temaet som ikke lar seg lages tråd av er vel ikke verdt det :wink:

men helt seriøst spør man ikke får man heller ikke vite 8)

 

Rafdal har svart på både tlf og mail i mitt tilfelle. Tror aldri jeg har ringt uten å få svar. Foreløpig utmerket kundebehandling. Venter på børsa, kommer til uka.

 

Kan det ha med spm stillingen Litago?

 

 

 

 

Mulig det er spørsmåls stillingen men jeg ga igrunn bare noen spesifike krav til en custom børse

som jeg kunne tenkt meg virket som noen av disse var litt vanskelige og infri

slik som en m98 kasse orginal eller kopi i links :)

Link to comment
Share on other sites

Mi erfaring er at Rafdal faktisk bruker tid på kveldene til å svare på mail, og det synes jeg er meget respektabelt gjort, virker ikke til at det bare er 7-15 jobbing der i gården. Han får min neste jobb også, punktlig og preis har han vært sålangt, og god kvalitet på det han har levert.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har som regel fått svar fra Rafdal på e-post i 22-23 tiden på kvelden. Da jeg sendte en "haste"-forespørsel en gang, da ringte han en times tid etter (på ettermiddagen).

Dog var det i en "rolig" periode på sommeren; før, under, og etter jaktperioder er det vel værre å få kjappe svar. Da jeg sendte e-post i starten av elgjakta, da måtte jeg vente en uke på svar.

 

Ellers var det en god del andre jeg ikke fikk svar hos hverken på e-post eller telefon (+beskjed på svarer) så da ble jeg sittende igjen med Rafdal som eneste kandidat. Uansett er jeg hvertfall godt fornøyd med service og kommunikasjon med Rafdal, og kommer til å bruke ham igjen.

Link to comment
Share on other sites

Har fått gjort noen jobber av Ragnar Hansen , og er svært godt fornøyd med jobbene han har gjort . Eneste minuset jeg kan se er at han ikke leverer til avtalt tid (ikke til meg i allefall) . Har venta 4mnd over avtalt tid på en ompiping i samme kaliber . Rafdal har gjort 4 jobber for meg og kommer til å få neste prosjekt også om det blir et :roll:

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til hansen og rafdal med prisforespørsel på mitt nye prosjekt. Rafdal svarte samme dag. Hansen etter 3 dager. Gikk for rafdal da prisforskjellen var tett på en Razor HD.. eneste forskjell på tilbudet er at hansen har sin egen kasse. Rafdal kjører stiller..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...