Jump to content

er det noen som har erfaring med browning A-bolt


czbaikal

Recommended Posts

Har hatt A-bolt i sikkert 20 år. Dønn gjennom kvalitet. Gode piper. God sikring. lavt løft på bolten med raske ladegrep.

 

ny eller brukt?

 

Brukt så sjekk en ting: Ta ladegrep og sikre våpenet. Press hardt på avtrekker og sjekk at sikringen holder. Det er en liten stoppskrue på sikringen som kan slites. Fikk det på min etter 20 år, men det var bare å shimse en alubit som stoppskive under skruen så den låste i en annen posisjon så var alt i orden. Sikringen har denne skruen som anlegg og stammen på skruen slites et spesielt sted.

Link to comment
Share on other sites

Har en i .223 links, og har vært fornøyd så langt. Litt magasinproblemer i førsten, men det bør jo ikke være tilfelle på 308. Sikringplasseringen liker jeg veldig godt. Mer kan jeg ikke si, da den fortsatt er fersk (ca 400 smell) og under 1 år gammel.

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Topp børse med genial sikring og meget god magasinløsning. Sikringen sperrer for hevarm, tennstempel og avtrekkeren, en stålsplint går opp og sperrer direkte for tennstempelet. Muligens en av de beste sikringene på markedet. I tillegg er sikringen fornuftig plassert. Justerbart avtrekk og meget god å skyte med. Ett solid bruksjærn som anbefales på det varmeste.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kjøpte meg Browning A-Bolt i 6,5 får ett halt år siden. Kjempe fornøyd med børsa. hatt litt ladeproblemer med anvær patron hvis det er kort kule det er det eneste.

Også kunne jeg tenkt meg å justert avtrekket ørlitegranne lettere. Noen som veit hvordan det gjøres?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...