Jump to content

Urimelig prisforskjell på Blaser R8


Litago

Recommended Posts

Eller er det en logisk forklaring?

 

sitter og ser på 2 forskjellige versioner av R8.

en R8 Professional og en Professional Tracking

Tracking modellen er kun gjort om til links og med Brun stock mens den vanelige Professional versionen er påsatt links,samme sikte midler som tracking,brun stock, og kortere løp (52cm) mens Tracking har 50cm løp..de er borti mot helt like sett bort ifra sling plassering og 2cm i forskjell på løp

men alikevel er pris forskjellen på 6301kr

 

Noen som kan komme med en logisk forklaring på dette? :wtf:

Link to comment
Share on other sites

Var og handlet blaser her om dagen og fikk vite at blaser/importør (ikke helt sikker på hvem av dem) hadde sagt klart ifra om at de ville ha slutt på "super tilbud og spesial priser" og veiledene priser var veiledene... så er vist bare og handle mens det ennå er mulig å spør fint om avslag. Fikk vite dette etter jeg hadde bestilt så var ikke noe han brukte for å få solgt meg børsa på plassen

 

*Kom ikke helt fram. Fikk +10.000 avslag på børsa og det kunne ingen andre i landet slå når jeg hørte på priser.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

XXL har prisgaranti, og går under hva det måtte være.

Ville ikke spørre de om pris engang i og med at jeg hadde en godpris på hånden. Men selger insisterte på å få gi et tilbud. Ble like under 24` med original montasje. Men har sett lignende priser i korte øyeblikk etter dette også.

Var i fjor sommer, så om det er pris opp/nedgang vites ikke. De solgte ut Zeiss Victory i samme perioden til latterlig pris så det ble det en skapelig rigg til slutt :)

Link to comment
Share on other sites

XXL sin prisgaranti er en vits, gjelder kun i samme by og gjelder ikke på våpen eller personlige tilbud gitt til den enkelte forbruker.

 

 

Ikke min erfaring fra tiller i Trondheim, var innom for å se lit på blaser r93 som jeg hadde fått et greit tilbud på fra noen andre i en annen landsdel. De vill gjerne slå det tilbudet, og gjorde det også, men så viste det seg at de manglet 308 løp til den og da ble det r8. Tilbudet jeg hadde på r8 var ikke i nærheten av det de ga meg så da var det bare å slå til :mrgreen: hadde selvfølgelig ikke det beste tilbudet på r8 fra før, men jeg er fornøyd 8) det er forøvrig viktigst :wink:

Link to comment
Share on other sites

XXL sin prisgaranti er en vits, gjelder kun i samme by og gjelder ikke på våpen eller personlige tilbud gitt til den enkelte forbruker.
Samme by? Gjelder hele Norge, men tilbudet må være reelt(tilbudsavis eller nettbutikk og annonsør må være leveringsdyktig, det må kunne etter prøves). Gjelder så vidt jeg vet alle eksakt like og nye varer. Riktig at det ikke gjelder personlige tilbud(kjenner du f.eks noen hos en importør/forhandler, så nyt det, ikke så mange som er i den stillingen og kan benytte seg av det).
Link to comment
Share on other sites

XXL sin prisgaranti er en vits, gjelder kun i samme by og gjelder ikke på våpen eller personlige tilbud gitt til den enkelte forbruker.

 

 

Da har du møtt feil kundebehandler.

Mitt tilbud var personlig, og hadde prisen fra et firma sør for Oslo, og de hadde høyere pris i sine annonseringer. Fikk Prisen, og kjøpte hos XXL Tiller i Trondheim.

Måtte bare vise frem at jeg hadde et skriftlig tilbud. Skrev ut tilbudet jeg hadde fått på mail, og ingen videre diskusjon var nødvendig. Nå var det så god tilbud jeg hadde så de slo av kr 300,- men det var nok det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...