Jump to content

skrytevideo av dyreplageri.


v-max

Recommended Posts

En stakket stund trodde jeg dette var et forum for skyttere og jegere, så feil kan man ta. NOAH får neppe problemer med å verve nye medlemmer, det er plenty wannabees her inne! Case closed fra min side, men nyt låta dere som mener det er dyreplaging.....

http://www.youtube.com/watch?v=BXsx1F8bao0

 

 

når vi først skal være usaklige.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

En stakket stund trodde jeg dette var et forum for skyttere og jegere, så feil kan man ta. NOAH får neppe problemer med å verve nye medlemmer, det er plenty wannabees her inne! Case closed fra min side, men nyt låta dere som mener det er dyreplaging.....

http://www.youtube.com/watch?v=BXsx1F8bao0

 

i mine øyne så går jakt og dyrevern hånd i hånd,og da mener jeg ikke de ekstreme typene.

som jegere er det vår plikt å sørge for at jakten skjer så humant som mulig,og vise respekt for dyrene.

 

ikke kjøre etter en elgkalv til den blir redd og sint for deretter gå til angrep for den ble plaget..det er dyreplageri i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte den gamle dyrvernloven, jeg... "ikke lide i utrengsmål" er grei å forholde seg til. Her var det åpenbart ikke i "trengsmål" å kjøre på/etter/over elgkalven, da gjenstår det om det var (stor fare for) lidelser involvert og det er vel rimelig åpenbart at det fort kan gå gale om man bruker en hest til å bølle med en elg.

Link to comment
Share on other sites

Dette gjenspeiler jo den generelle holdinga hos hestefolk?

 

De fleste hestefolk jeg møter langs skogsveier/grusveier der jeg jakter, tror de eier veien. Så at det nektes å flytte seg for en "skarve elgkalv" skjønner jeg godt, når de ikke en gang orker å flytte seg for en møtende bil.

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt debattert opp og i mente om han sykkelfyren er fake eller bare intellektuelt handicappa, men han kusken lemner liten tvil om egen mental kapasitet.

 

Hurrrrr... Det er gøy å kjøre over en stakkars elgkalv... Durrrr.....

 

Der finnes ikke respekt for andre levende vesener hos den fyren, videoen er bevis nok på det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...