Jump to content

Hvilken matchavtrekker til Tikka T3?


KydeX

Recommended Posts

Hvis du er "slegge" mekaniker, så er jard avtrekket ikke å anbefale. Avtrekker huset er av blekk, og er lett å stramme blekk veggene så delene inni løsner. Hilsen slegge og spett mekaniker :D .

Hvis du skaffer ett sako TRG avtrekk, så er det det beste jeg har hatt. Og har brukt Binx`n på både sako og blaser.

Link to comment
Share on other sites

Har et slik Jard avtrekk. Brukt under 100 skudd så jeg kan ikke si noe om kvalitet annet en at det føles mye billigere en et Bixn Andy avtrekk. Stor forskjell i kvalitet. Men så er det mye billigere i innkjøp også. Har fungert fint for meg til nå. Testa en kveld med vekt og det gir ganske jevn vekt på avtrekket også. Originalavtrekket er bedre kvalitet og dersom du får justert det ned på vekt er det en bedre løsning. Litt polering og 500 gram avtreksvekt på originalavtrekket vil du bli mer fornøyd med en et Jard avtrekk.

 

Bixn Andy er topp kvalitet og man får lavere avtreksvekt enn originalavtrekket.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
har to tikka t3, en supervarmit og en hunter.

bare skutt med supervarmiten siden jeg kjøpte den i vinter.

veldig happy med avtrekket på den, men ville hatt litt tyngre avtrekk på hunteren.

er det bare å bytte fjær på mitt orginale avtrekk da?

 

Har du prøvd å justere det først? Det blir ganske tungt på maks.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...