Jump to content

Best av de billige 22lr riflene?


Remington 1100

Recommended Posts

Hei har tenkt og kjøpe meg ei 22lr for og trene og jakte kråker uten og lage formye bråk.Har to andre rifler så 22lr blir mest for moro skyting så vil ikke bruke mer penger enn jeg må på det,Så hva er det beste kjøpe av de billige riflene?ser nesten alle våpen butikker har ei eller anna 22lr rifle hengende for 2-3000kr så lurer på om noen har erfaring med noen av disse?

 

Merke er av liten betydning så lenge den funker bra :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ikke svært god på dette her altså, men det sies at CZ/BRNO er kvalitet, men koster deretter. I ditt tilfelle hadde jeg uten tvil gått for Marlin'en i linken under, fått montert en demper (hundrelapper), og brukt resten av pengene på en blokk med ammo og kost meg ;) Den treffer fordi om den er billig!

 

Personlig leiter jeg nå etter en Ruger 10/22 syntet/SS fordi JEG mener det er et av tidenes artigste våpen som jeg tror vil gi meg og mange andre mye glede og artig skyting. Du kan jo også sjekke ut bøylerifler i .22lr, det skal visst også være vanvittig artig, og faller såvidt meg bekjent under standard "Rifle .22lr" søknad, om det er det du har søkt på :)

 

http://xxl.no/Root/Jakt-og-fiske/Jakt/V ... c/22020612

Link to comment
Share on other sites

så den på xxl jeg også ja,har en brno mod.2 som jeg låner nå og den funker jo fint den så følger med på brukt fronten også.var innom den lokale sjappa å så på et par savager og,så jo greie ut de også men anner ikke hvordan de er da.

 

Ranger#44: med moro skyting mener jeg på stål for å se hvor fort jeg kan skyte eller på prøve og treffe ei lerdue litt langt hold feks. så ikke noe være enn det :wink:

Link to comment
Share on other sites

har en marlin halvauto som går godt når jeg bare finner ammo som passer den. det er det som er utfordringen med .22 at det kan til tider være vanskelig å finne ammo som går godt i din børse, finner du noe som går veldig bra er det bare å handle noen hundre eller tusen skudd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...