Jump to content

Taktisk stokk til Tikka T3


Simon0901

Recommended Posts

Hei og hallo alle sammen, Jeg har nå nettop gått til anskaffelse av en Tikka T3 Lite, jeg har lest mye her på forumet om dette med og bygge om rifla si til ett litt mere Taktisk utseende :D Jeg ble som sikkert alle andre veldig nyskjerrig på disse Mc millan stokkene, men det virker ikke som om de produseres til og passe en Tikka. Lurte på om noen av dere kanskje kunne ha noen gode råd angående stokk-bytte og kjøp. :)

Takker på forhånd for alle svar og innslag :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Let heller etter noe annet enn en T3 Tactical/Supervarmint stokk (har en T3 SV selv). Med de prisene jeg fikk opplyst på de stokkene, så er det sikkert like greit å lete etter noe annet (med mindre en får ett godt tilbud da). Selv går jeg og sniffer på en KCC stokk (4600kr) i tillegg til padleåra mi, men den er ikke mye tactical da. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Let heller etter noe annet enn en T3 Tactical/Supervarmint stokk (har en T3 SV selv). Med de prisene jeg fikk opplyst på de stokkene, så er det sikkert like greit å lete etter noe annet (med mindre en får ett godt tilbud da). Selv går jeg og sniffer på en KCC stokk (4600kr) i tillegg til padleåra mi, men den er ikke mye tactical da. :wink:

 

Du har vel ikke tilfeldigvis en link eller noe så jeg kunne ha sett på denne stokken :wink: selv synes jeg Tikka stokkene ser så kjedelige ut :roll:

Link to comment
Share on other sites

Let heller etter noe annet enn en T3 Tactical/Supervarmint stokk (har en T3 SV selv). Med de prisene jeg fikk opplyst på de stokkene, så er det sikkert like greit å lete etter noe annet (med mindre en får ett godt tilbud da). Selv går jeg og sniffer på en KCC stokk (4600kr) i tillegg til padleåra mi, men den er ikke mye tactical da. :wink:

 

Det er vanvittige priser på ny sv stokk. Trur den kosta 5300 hos schau?

 

Uansett kjøpte jeg min SV stokk pent brukt for 500 kroner.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, der snakker vi Stokk ja :D

Du veit tilfeldigvis ikke prisen på en slik en? :o Fant den ikke noe sted :oops:

 

Vet ikke hva de den koster, men jeg har sendt mail til dem å spurt om pris.

 

Du må for guds skyld dele prisen med oss andre :D hvis det ikke er alt for ille skal jeg ha en selv 8)

Link to comment
Share on other sites

Fikk svar på mail fra Roedale Precision:

Hello Snorre.

Thankyou for the interest.,

The RCS turns the Tikka T3 into a much upgraded rifle.

They will be available for sale in about 4 weeks (sooner if possible)

Our webshop will then be online and you can purchase one direct through that,

Best Regards Pete Lincoln

Så det er vel bare å vente å se på pris...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Spennende å se hva prisen blir, du legger den ut med en gang regner jeg med ? ;o)

 

Ser selv etter Tikka sin orginale tactical stokk, hva koster noe slik?

Noen som har en brukt en?

 

Det blir nok enten en sli eller en varmint stokk til min Savage, større utvalg til de kjekke riflen :D

Link to comment
Share on other sites

Sjekket prisen hos Roedale på denne stokken.Skal visst være en dropp in stokk hvor låskassen skrus direkte fast i aluminiums rammen.

 

Den kommer på hele 630 Euro pluss magasin til 63 Euro.

I tillegg kommer frakt på 45 Euro og norsk mva

Dette blir vel litt i overkant av 8 høvdinger med dagen valutakurser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...