Jump to content

Weatherby Pa-08


Brandhaug

Recommended Posts

Er fornøyd med weatherby'n min jeg.

Både jeg og flere av kompisene mine skyter like bra med denne som med mye dyrere våpen.

 

Gummigreiene på kolba er litt irriterende, men går ann å teipe (henger seg opp i jakker/gensere). Sikringen skulle ha vært på oversiden istedet for ved avtrekkeren.

Bortsett fra det har ikke jeg noe å utsette på'n. Den smeller hver gang og treffer der du peker

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

En av de haglene jag har skutt best med var en 870 express pumpe, så noen skyter bra med pumper og. Men klarte aldri 25 med pumpe, skyter med halv auto på bane nå, og det funker fint. Skyter like bra med den, som med Beretta 682 jeg hadde.

Løp å kjøp, trur det er mye hagle får pengene

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

var det virkelig ikke nødvendig å si hvilken forhandler engang? hehe

Skal en tur ned der i morgen får se hva jeg ender opp med :)

 

jeg nevte det for dem i dag at det ikke fulgte med hagla mi.

Men da sa dem at den jeg kjøpte var av en eldre serie som det ikke fulgte med choker til?

Link to comment
Share on other sites

Dem sa det samme på lørdagen når jeg kjøpte den, At det var en tidligere utgave. Og i dag da jeg var med en kamerat som kjøpte samme og fikk med choker.

Det rare er at ifølge serienummeret så er min nyere i tilleg. Litt irriterende med bortforklaringer som egentlig ikke henger på greip.

Blir enten å få choker eller heving av kjøp i morgen da. takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
xxl har etter mine erfaringer udugelig kundeservice. er det noke som mangler eller er gale så finner dei berre ein unnskyldning for det og håper ingen klager.

 

Handla pa 08 på xxl. Skal aldri handle på xxl mere iallfall. Måtta mange runder fram og tilbake pga de 3 som jobbet der sa forskjellog fra gang til gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...