Jump to content

Då var eg også ein stolt eigar av ei Marlin 1895 GS


Steini

Recommended Posts

I går fekk eg endelig 1895`n i skapet :)

 

Har lenge hatt lyst på ein bøylerifle, så når skattefuten gidde meg eit par øre tilbake,

tok eg da som eit heilt klart tegn på at da var meininga at eg sku ha ein slik rifle.

 

Fekk rifla på Stord, men ammo i 45/70 sku da visa seg at da var lita av på øya.

Så eg heiv meg i bilen til Haugesund og fekk meg to esker til den nette sum av 900 kr.

På veg heim ringte eg til ein kammerat, stian 700. (gledes drepar) Han forteller meg då at da er sommarferie på skytebanen!

Så då blei da ikkje skyting i går..... Får vel smøra meg med vannvittig tolmodighet og venta,

før eg kan senda mine 300grain "trenings" prosjektil avgårde.

 

SÅ da gjenstår vel berre å sei god sommar! :?

 

 

DSC_0723.jpg

 

DSC_0727.jpg

Måtte samenligna litt løpslengder. Trudde remington tacticalen min var kort, hehe :lol:

 

 

-steini

Link to comment
Share on other sites

Haha :lol:

Skal ikkje ver enkelt med slike hobbyar!

Alltid eit dilemma kva som blir da nesta. Eg gjekk for gøy faktoren. Og etter sist kammersmell,

fann eg ut at eg må ha ei slik kraftig gøy rifle, med opne sikter. Blir nok innimellom ein liten kikkert på den,

(kan nok henda at denne rifla sniker seg med på jakt) men hovudsaklig gøyskyting med opne sikter.

Link to comment
Share on other sites

På veg heim ringte eg til ein kammerat, stian 700. (gledes drepar) Han forteller meg då at da er sommarferie på skytebanen!

 

Hei eg var på isdal i dag å smelte litt med 45/70 min ,så det er ikkje noko sommerferie nei ! Eg skal opp på banen på lørdag då er det berre å henga seg med.

Link to comment
Share on other sites

Takk skal dåke ha :)

 

Malle: sitter på dillonprecision og finner det som trengs til 550`n no.

Gleder meg til å byrja lada desse sjølv.

Kjøper du blykuler eller støper du sjølv? og evt ka vekt bruker du på kulene?

 

Xesray: Privat bane? jaggu er da nokon som har ordna seg! Sku ønske eg hadde eit bruk med slike muligheter sjølv.

 

-steini

Link to comment
Share on other sites

Stein sende deg tlf.nr på innboxen din så kan me snakkast i morgen. Jakt skytingo e vel stengt i sommer (Mandagen) men det er jo folk uten om dei tidene å skyter ikkje noko problem å fera opp å sjekka. Å foresten Grattis med nytt jern ! vist du trenger å lade så kan eg hjelpe med litt kuler så du kan teste, rekner med at eg tar med meg ladeutstyr og kronograf på banen på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev litt om- og la ut bilder av de kulene jeg bruker i denne tråden:

 

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=30388&start=0

 

Kulene har jeg kjøpt av Clarry Haglund på Hamar. Nå har jeg ikke vært innom han på en stund, men dersom han fortsatt driver produksjon, så sender han nok over hele landet. Jeg kan sende deg nummeret hans på PM dersom det er interessant.

Link to comment
Share on other sites

Som malt skriver so er det berre jegerskytinga på mandagen som har tatt sommerferie og ikkje alt anna, sa eg ikkje eg var og skaut forige veke? :forvirra:

Men sant skal seiast so er eg litt missunneleg si eg ikkje har riflo mi i hende for øyeblikket :trist:

 

Men må gi beskjed om da blir noko smell på lørdag so ein kan prøva litt 8)

Link to comment
Share on other sites

Ja litt må vi kunne unne oss her i livet :) Har en grei nabo :mrgreen:

Kan skytes på 120/130 meter max. Har hatt med meg et par kammer medlemmer ut der. Og er vel kankje ikkje så lenge før Malle tar turen heller. Så bare å ta turen, med da må eg nesten få ta et par skudd 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...