Jump to content

Ingen Pepper til winge SLETTES


skyttsengelen

Recommended Posts

SLETTSEller rettere sagt bra service av Rino. Fikk noe tjafs med 9mm som bommet denne gang var det ikke bare meg som dårlig skytter. Hadde nok en hyggelig samtale med Rino,som skulle få fikset den i løpet av ca en uke.1 uke gikk og tlf fra Rino. Skytteren var færdig. Det jeg har opplevd der (Rino),har vært bra. Viktig med skryt også. :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har allerede sagt at jeg er fornøyd med Winge. At folk ikke kommer gjennom på tlf kan være av flere årsaker.

Selv jobber jeg litt i sportsbutikk på deltid. Vi prioriterer folk i butikken foran tlf. Er man opptatt med en kunde i butikken så tar man ikke telefonen, kunden prioriteres. Har selvfølgelig tatt telefonen noen ganger med forskjellig resultat, noen kunder syns det er greit, andre går ut av butikken......Så da tar vi ikke telefonen hver gang det ringer.....Uansett som alle andre butikker i bransjen så er man avhengig av å yte service selv om kundene er frekke og spydige (kunden har alltid rett :roll:) , men er det ikke nok folk på jobb så gjør man som regel det beste ut av situasjonen selv om det ikke ender like bra hver gang. Desverre så er det vanskelig å gjøre alle til lags, men alle butikker har alltid et forbedringspotensiale når det kommer til service og oppfølging av kunder.Samtidig er folk i butikk vanlige mennesker de og! Gjør tabber, glemmer ting, er uopmerksomme osv, fallgruvene i butikkbransjen er mange ...Husker godt den gangen da jeg skulle montere bindinger på et par carvingski, tok feil bindingsmal og borret like greit hull gjennom hele skia.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Sendte en bestilling for mer enn 3 uker siden, bortsett fra automatiske ordre bekreftelsen ikke hørt noenting :trist:

 

Sende melding for 3 uker siden selv. De er veldig vansklig å få tak i på tlf, fikk snakka med en forrige uke og han lova meg å ringe meg dagen etter angående bestillinga, men ingen ting har skjedd enda.

Link to comment
Share on other sites

Synes winge er dårlige greier, har prøvd ei uke å nå di på tlf ingen svar. det er heldigvis andre som selger zaiss kikkert..

 

Jeg syns Ruger er dårlige greier, og Zaiss veit jeg de ikke fører, så da slapp du å kjøpe det der.

 

:mrgreen: "zaiss" er jo toppen :mrgreen: faktisk på høyde med zeiss :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har veldig blandede erfaringer for winge. Som andre sier her er de bra når man først for kontakt med dem i butikken men de svarer tregt, sjelden og iblant aldri på mail eller telefon. Jeg bor i østfold og kan stikke innom iblant, men som en del av den nye generasjonen liker jeg å kunne ha flytende kontakt med forhandlere via epost og telefon. Rino er trevlig og har peiling nok til å finne svar på det meste.

 

Handler der iblant, men hvis jeg kan få noe til samme prisen et annet sted så prøver jeg heller det. Jeg ville kjøpe en rifle de hadde på nettbutikken for litt siden og det tok dem 3 uker å gi meg et svar på at de skulle slutte å selge den.

 

Fin butikk hvis man har tid til å kjøre innom dem og browse i butikk og få service på stedet, ellers får man bedre priser og service andre steder.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere slutte å sutre så det skvetter helt hit... :wtf:

 

Jeg fant en brukt rifle i nettbutikken jeg syntes så kurant ut og prøvde å ringe de for å forhøre meg om den .

Fikk ikke svar på flere dager, så jeg sendte en mail med telefonnummeret mitt hvor jeg spurte om den aktuelle rifla.

Samtidig bestilte jeg den i nettbutikken for å sikre meg den i tilfelle den var så bra som annonsen ga inntrykk av.

Jeg ble oppringt dagen etter av en som hette Ole (?) som fortalte meg at den rifla desverre var solgt rett før jeg hadde bestilt den men at nettbutikken ikke var blitt oppdtatert når jeg bestilte.

Jeg hadde sett meg ut ei anna rifla som var mye dyrere men dertil bedre utstyrt og i langt bedre stand som jeg fant ut at jeg heller ville ha. Som plaster på såret for den billigere rifla fikk jeg med en plastkoffert på kjøpet siden han ikke var sugen på å sende denne rifla i eske med kikkerten på.

 

Jeg er usikker på hvem jeg snakke med der sist, (ringte for å få adresse og for å vite om hva de trengte i forbindelse med søknaden)men jeg hadde sittet i telefonen i sikkert fem minutter før jeg fikk svar.

Når jeg så FIKK svar så la fyren aldri på. Han fortalte alt om den rifla jeg hadde bestilt og om kikkerten som fulgte med. han kjente kunden som hadde levert denne til innbytte selv og visste hvordan den aktuelle rifla mest sannsynlig hadde blitt behandlet. Mens han snakka med meg prosesserte han søknaden og pakkinga av rifla. Slå den hva kundeservice angår.!?!

Man kan kanskje si at de er umulige å få tak, men umulige å bli kvitt i samme slengen :mrgreen:

 

Tommelen opp for Winge Våpen. :thumbup:

 

 

Brotip: Send de en mail. De blir glade for å kunne ringe folk opp enn å heller ta telefonen og ikke kunne yte maks service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...