skyttsengelen Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 (edited) SLETTSEller rettere sagt bra service av Rino. Fikk noe tjafs med 9mm som bommet denne gang var det ikke bare meg som dårlig skytter. Hadde nok en hyggelig samtale med Rino,som skulle få fikset den i løpet av ca en uke.1 uke gikk og tlf fra Rino. Skytteren var færdig. Det jeg har opplevd der (Rino),har vært bra. Viktig med skryt også. Edited March 1, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Godt å høre det er flere av oss med meget god erfaring når det kommer til winge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Fungerer tlf dems? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farris05 Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Fungerer tlf dems? Ja, men de har stengt 11-15 april pga. villmarksmessa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 dvs nesten hele året. synes det også er kritikkverdig att dem ikke opplyser om det på tlf, jeg har nr lagret der. sjekker ikke nettsiden til firmaer hver gang jeg ringer dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bombom Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Er vel ingen statshemmelighet at det kan være ganske håpløst å få tak i Winge-gutta på telefon iblant. Men får du først tak i dem er det kjempehyggelige karer med super serviceinnstilling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aasvik Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Synes winge er dårlige greier, har prøvd ei uke å nå di på tlf ingen svar. det er heldigvis andre som selger zaiss kikkert.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kongle Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Har allerede sagt at jeg er fornøyd med Winge. At folk ikke kommer gjennom på tlf kan være av flere årsaker. Selv jobber jeg litt i sportsbutikk på deltid. Vi prioriterer folk i butikken foran tlf. Er man opptatt med en kunde i butikken så tar man ikke telefonen, kunden prioriteres. Har selvfølgelig tatt telefonen noen ganger med forskjellig resultat, noen kunder syns det er greit, andre går ut av butikken......Så da tar vi ikke telefonen hver gang det ringer.....Uansett som alle andre butikker i bransjen så er man avhengig av å yte service selv om kundene er frekke og spydige (kunden har alltid rett ) , men er det ikke nok folk på jobb så gjør man som regel det beste ut av situasjonen selv om det ikke ender like bra hver gang. Desverre så er det vanskelig å gjøre alle til lags, men alle butikker har alltid et forbedringspotensiale når det kommer til service og oppfølging av kunder.Samtidig er folk i butikk vanlige mennesker de og! Gjør tabber, glemmer ting, er uopmerksomme osv, fallgruvene i butikkbransjen er mange ...Husker godt den gangen da jeg skulle montere bindinger på et par carvingski, tok feil bindingsmal og borret like greit hull gjennom hele skia.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Har bare gode erfaringer med Winge Våpen. Har flere ganger handlet fra dem via nettbutikken og har ringt dem flere ganger uten noe problemer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krypskytter Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Synes winge er dårlige greier, har prøvd ei uke å nå di på tlf ingen svar. det er heldigvis andre som selger zaiss kikkert.. Jeg syns Ruger er dårlige greier, og Zaiss veit jeg de ikke fører, så da slapp du å kjøpe det der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyttsengelen Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 HEI folkens,bare for å presisere siden jeg startet tråden.Det er KUN Rino jeg har hatt god service fra,vet ikke hvordan de andre medarbeiderne og mail mm fungerer. Dette er ved personlig oppmøte og som sagt bra service fra Rino. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andyki87 Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Bestilte og sendte winge godkjent søknad for en uke siden. enda ikke hørt et pip... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detlef Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Sendte en bestilling for mer enn 3 uker siden, bortsett fra automatiske ordre bekreftelsen ikke hørt noenting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenTarget Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Sendte en bestilling for mer enn 3 uker siden, bortsett fra automatiske ordre bekreftelsen ikke hørt noenting Sende melding for 3 uker siden selv. De er veldig vansklig å få tak i på tlf, fikk snakka med en forrige uke og han lova meg å ringe meg dagen etter angående bestillinga, men ingen ting har skjedd enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
v-max Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Synes winge er dårlige greier, har prøvd ei uke å nå di på tlf ingen svar. det er heldigvis andre som selger zaiss kikkert.. Jeg syns Ruger er dårlige greier, og Zaiss veit jeg de ikke fører, så da slapp du å kjøpe det der. "zaiss" er jo toppen faktisk på høyde med zeiss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Jeg slet med denne butikken, helt til jeg ringte direkte til Rino. Tydeligvis forskjell på hvem man har kontakt med. Rino er var veldig ekspiditt, og ordnet alt imens jeg var på telefonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andyki87 Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Har en kompis som har ventet 1,5 mnd på ei rifle nå. hadde tenkt meg på feltstevne om 14 dager men det kan jeg vel glemme! Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remedy Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Har veldig blandede erfaringer for winge. Som andre sier her er de bra når man først for kontakt med dem i butikken men de svarer tregt, sjelden og iblant aldri på mail eller telefon. Jeg bor i østfold og kan stikke innom iblant, men som en del av den nye generasjonen liker jeg å kunne ha flytende kontakt med forhandlere via epost og telefon. Rino er trevlig og har peiling nok til å finne svar på det meste. Handler der iblant, men hvis jeg kan få noe til samme prisen et annet sted så prøver jeg heller det. Jeg ville kjøpe en rifle de hadde på nettbutikken for litt siden og det tok dem 3 uker å gi meg et svar på at de skulle slutte å selge den. Fin butikk hvis man har tid til å kjøre innom dem og browse i butikk og få service på stedet, ellers får man bedre priser og service andre steder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barerobert Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 Nå må dere slutte å sutre så det skvetter helt hit... Jeg fant en brukt rifle i nettbutikken jeg syntes så kurant ut og prøvde å ringe de for å forhøre meg om den . Fikk ikke svar på flere dager, så jeg sendte en mail med telefonnummeret mitt hvor jeg spurte om den aktuelle rifla. Samtidig bestilte jeg den i nettbutikken for å sikre meg den i tilfelle den var så bra som annonsen ga inntrykk av. Jeg ble oppringt dagen etter av en som hette Ole (?) som fortalte meg at den rifla desverre var solgt rett før jeg hadde bestilt den men at nettbutikken ikke var blitt oppdtatert når jeg bestilte. Jeg hadde sett meg ut ei anna rifla som var mye dyrere men dertil bedre utstyrt og i langt bedre stand som jeg fant ut at jeg heller ville ha. Som plaster på såret for den billigere rifla fikk jeg med en plastkoffert på kjøpet siden han ikke var sugen på å sende denne rifla i eske med kikkerten på. Jeg er usikker på hvem jeg snakke med der sist, (ringte for å få adresse og for å vite om hva de trengte i forbindelse med søknaden)men jeg hadde sittet i telefonen i sikkert fem minutter før jeg fikk svar. Når jeg så FIKK svar så la fyren aldri på. Han fortalte alt om den rifla jeg hadde bestilt og om kikkerten som fulgte med. han kjente kunden som hadde levert denne til innbytte selv og visste hvordan den aktuelle rifla mest sannsynlig hadde blitt behandlet. Mens han snakka med meg prosesserte han søknaden og pakkinga av rifla. Slå den hva kundeservice angår.!?! Man kan kanskje si at de er umulige å få tak, men umulige å bli kvitt i samme slengen Tommelen opp for Winge Våpen. Brotip: Send de en mail. De blir glade for å kunne ringe folk opp enn å heller ta telefonen og ikke kunne yte maks service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woofer Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 tommelen ned for wingevåpen;) jeg har sluttet helt å handle der;) pgr av en lang krangel jeg har hatt med de. bruker mest jakt og friluft i arendal jeg, der er det veldig bra kundebehandling osv;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl-gustav12 Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 og jeg har dårlig erfaring med jakt og friluft. Man finner noe positivt og noe negativt om de fleste forhandlere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.