Jump to content

Norsk Armbrøstforbund


trapper jones

Recommended Posts

Hei alle sammen , nå har vi startet Norsk armbrøstforbund og kommer til og jobbe for å kunne ineha lovlig armbrøst i norge for og praktisere og trene med våres engne våpen som vi bruker til jakt i utlandet. Dette er et nyoppstartet forbund som vil kreve bidrag fra alle som er intreserte, vi kommer til og opprette webb sider , der det er muligg og sjatte om armbrøst og der vi kan ta opp forskjellige teamar , erfaringer og andre ting som angår armbrøst.

Dett er på sikkt planer om og kunne ha tema kvelder med praktisk skytting 1-2 dager i året.

Det er gratis og hvere medlem det første året, så får vi stemme på årsmøttet om vi skall ta en litten årsavgift 100-150 for og dekke opp noen ting med webb og nyhets skriv, så er du en illsjel eller har lyst til og bli medlem så kontakt meg på maile jonas@huntinghouseofcanada.com eller ring 95332804.

Er du en san armbrøst entuiast ta kontakt med oss , så lar vi nbjf vere i fred så de kan fortsette den gode jobben som de gjør ,å har gjort for muliggheten for å jakte i norge (jeg gleder meg til 2014 og bue jakt i norge)jonas

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...