Jump to content

Blanke 1911'er ..


Hedmarkingen

Recommended Posts

Jeg har alltid syns det er en smule artig med skikkelig blanke våpen som dette:

451b3634.jpg

2011-03-07163753-1.jpg

2011-03-07163848.jpg

ELCEN5012WEBA.jpg

 

Det er ikke nikkel eller krom, men polert rustfritt stål på de bildene.

Og, blir det ripe så er det bare å finne fram autosol og ei fille og gi seg til å polere.

Nesten så en må bruke vernebriller for å ikke pådra seg synskader pga reflekser .

Jadda, så klart er det en smule harry men det er da lov en så lenge..

Link to comment
Share on other sites

Colt produserte en forniklet gangsterpistol i .38 Super for ca. 10 år siden. Den er såvidt jeg vet ute av produksjon nå, så jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte en mens jeg hadde sjansen.

 

1911a1gmSM38_34982w2.jpg

(Bildet er ikke helt korrekt, men det nærmeste jeg fant)

 

@HighPower

Ser ut som aluminiumsplater, jeg har noen tilsvarende grønne plater med flammer på en CZ.

Link to comment
Share on other sites

Dæven, Waltheren i sort krom var slettes ikke det styggeste jeg har sett. Enig; stainless-pistoler er litt guilty pleassure - har denne selv: Colt Government, mellomgrå skjefter i aluminium, 100 Dollar fra statene. Nesten jeg kjøpte enten lyse grønne eller lyserøde aluminiumsskjefter, men tenkte at less is more.. Men klarer ikke helt å glemme dem :?

Legg ellers merke til spandable nikkel-hylser: Kr 3.50 per stykk. MÅTTE ha dette sammen med de rundnesete kobberkulene på 230 grs.

 

[img1101548.jpeg][/img]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...