Jump to content

Beste fabrikkammo for tunet revolver.


Fei

Recommended Posts

Vel. Emne sier vel det meste. Har prøvd magtech og der måtte jeg skyte noen x2 for å få tenning. Har wolf fjær, men har ikke strammet den maks enda i frykt for å slite ut tennstiften (om det i hele tatt er noe å være redd for?).

Link to comment
Share on other sites

Winchester sin ammo har aldri skuffet. Er billig og har aldri gitt funksjonsfeil i mine våpen.

.357 av Winchester smeller forøvrig ganske bra også :-) Og gir forholdsvis lite rekyl.

 

Har vel skutt en 5000 skudd fra Winchester i 357 og en 10-20K med 9x19 fra Winchester. Eneste som har gitt funksjonsfeil var i 9mm, men det er pga en tjenestepistol som har hatt over 100K skudd igjennom løpet :D

 

Kort sagt, anbefaler Winchester, billig og går bra.

Link to comment
Share on other sites

----------------------------------------

Vel. Emne sier vel det meste. Har prøvd magtech og der måtte jeg skyte noen x2 for å få tenning. Har wolf fjær, men har ikke strammet den maks enda i frykt for å slite ut tennstiften (om det i hele tatt er noe å være redd for?).

-----------------------------------------

Du har vel en som er tjunet for hjemmeladning med Federal hetter og trenger nå mer slagkraft, det er bare å skru til.

Å slite ut tennstiften ???? Du trenger en ny om 10 år og da kan du sikkert avse noen kroner.

Link to comment
Share on other sites

Funksjonsfeil i 9mm blant annet og føler at de ikke samler like bra som Winchester igjen. Er nok litt smak og behag, men er min erfaring med Federal.

 

Våpen jeg har brukt Federal oppi:

Luger P08

H&K USP Tactical

P80 (Glock'en)

MP5 (Kanskje ikke helt i samme kategori, men har kjørt Federal ammo i den også og ble litt klikk der også).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...