Jump to content

GSG-1911 Prosjekt - Oppdatert 18/4/12


Rausheim

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ok..Stål ja.

Nice.. Da klarer jeg det selv.

 

Alu har jeg ikke prøvd å sveise enda.

Og sånn lodding med flamme dings i ene handa og jerntråd i andre..

Har prøvd men det kan man kaste #¤%&/()=?`!#¤@£€$[}]} et sted. Fikk det ikke til..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundert mye frem og tilbake om jeg skal ha en gsg med eller uten rail. Det jeg ikke visste var at man kan ta rail av. Rausheim du vet vel kanskje hvordan dette gjøres? Er det fort gjort? Ser det ut som noe mangler når den er av?

Link to comment
Share on other sites

Det er snakk om to små skruer. Men det ser ikke ut som noen store mangler om man tar den av :)

 

Selv synes ikke jeg at den railen som følger med var helt "bein". Jeg satte på en annen type rail som festes ved å bruke avtrekkerbrønnen og den var da "bein".

Link to comment
Share on other sites

Fett da blir det med rail. Jeg var helt klar for kjøp til uka når feriepengene kommer men så sa kona at da måtte jeg selge den andre. Ser ut til at jeg må vente litt til. Tror kanskje jeg må en ny tur til Halden for en ny dose Tom K hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte uten rail.. ANGRER

 

Vurderer å få satt på slik side rail for micro reddot av noe slag.. Eller kikkert..

Eller justerbart baksikte.

Ikke bra nokk slik det er nå. Enten treffer jeg for høyt eller lavt. (Bytting av front siktene som er med originalt)

Ingen av de tre er meg ideell

Link to comment
Share on other sites

Det er det siktet jeg har på min, er kjempefornøyd. Anbefaler at du gir pistolen til en børsemaker/våpenkyndig person, som kan tilpasse det. Du trenger gummihammer, en relativt stor messingdor, noen lærstykker og ei skrutvinne, samt noen filer. Altså om du skal gjøre det selv.

 

Når det gjelder R1'en, så er jeg usikker på hvilke "cut" den har. Det siktet som du linker til har Novak-cut, det vil altså passe på våpen med Novak-cut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 11 months later...

Jeg bruker et gsg conversion kit på en Sig Sauer 1911, og er meget godt fornøyd.

Barrel bushingen sprakk etter ca 5000 skudd (samme metall som sleiden), og selv med deler fra gsgpro funker den ikke 100% med billigammo (cci minimag er favorittmat).

Presisjonen i min er derimot fantastisk. Jeg har justerbart baksikte og fiber frontsikte (takk til Olav på pvas), og setter 10 skudd innenfor 9'ern på feltbanen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...