Jump to content

juleønsket


PederR

Recommended Posts

morn.

lager en tråd med litt julestemning jeg der vi skriver hva vi ønsker av div utstyr til friluftsliv generelt og koseprat i jula og nyttår.

 

jeg selv ønsker meg krutt og kuler til 300 winmag'n min og litt lesestoff...

er så si det eneste jeg ønsker meg

 

ellers god jul og godt nytt år :D

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Ønsker stort sett fred og ro i heimen og ellers i jaktmiljøet. Ikke at det ikke er det til daglig, men håper på det også i fortsetelsen. Begynner og bli så gammal nå at jeg har vel det meste innen jakt og fritid. Skal kjøpe en kniv fra "haretex" men det blir mer fra meg til meg :D .

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker at kommunepolitikerne skal få litt vett og forstand i julegave!!

 

Og til meg selv så har onkel blå sendt et brev i går og der finner jeg papirlapper som kan "byttes" inn på sporten i noen jeg har ønsket meg lenge - håper jeg.

 

Så da får jeg en fin jul og sikkert noe godt å spise også!

Link to comment
Share on other sites

Hmm..av materielle ønsker så fikk Madam Mim kun et ønske fra meg i år(resten har jeg kjøpt selv :mrgreen: )

Hærkila Inuit i hvit utførelse..å de får jeg på julaften :) (var selv og forhandlet prisen..2190.-)

Så fryser jeg på bena denne vinteren under lokkejakta,så skal jeg f..reklamere :mrgreen:

 

Eller så kan man bare ønske seg at familien å alle man kjenner å er glade i holder seg med god helse å at alt går dem godt :)

Link to comment
Share on other sites

God Jul !

Mine juleønsker må være å finne ein plass på vestlandet der eg kan jakte orrfugl og rype etter nyttår.

Det går desverre ikkje her eg bor.

Ellers så har eg ein Fenix TK41 i bestilling fra "over there",det blir nok min gave fra nissen i år :)

Håper ungene mine får den gode gamle julefølelsen som eg sjøl hadde når eg var liten.

Kanskje nissen gjemmer en flaske julegodt i våpenskapet,så kan han se om noe bør smøres av og til...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...