Jump to content

Aureosen Benkskytter Klubb


bigblazer

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mener å huske jeg betalte 300,- for kontigenten.

Henger oppslag om når det ikke skal skytes, div helligdager osv.

 

"ladebenken", dersom du har privat gong og synes det er ensomt alene, kan du jo bare invitere noen kammerater :winke1:

 

Dersom TS mener dette blir for Off Topic i forhold til Benkskytterklubben, kan det opprettes egen tråd, eks. "Aureosen Skytterbane"?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Hei igjen alle kruttrøyk gubber! :smile:

 

Jeg har en plan om å sette opp mer solide og varige blinke stativ på 200-300-400-519 og muligens på 600m

Tenker å montere gong-stativ under hver blink, litt bak fom 300m. Også se på vedlikehold/rep på eksisterende DFS stativ på 300m.

Har også lyst til å rydde litt på standplass for å frigjøre plass! Ta vekk en sofa i enden, og flytte den innskytingsleamikken som står i den finerkassen.

Muligens se på omplassering av det store bordet (les: stable bordet vekk i det rommet ved entre).

Jeg har sådan ønske om å finne plass til en (eller to) ordentlig BR benk.

Lage våpen stativ ved egnet plass langs vegg.

Sponse mer egnet søppel dunk og tomhylse "spann".

 

Jeg personlig har ikke ønske om elektroniske skiver på lange hold! Fungerer i BR sammenheng egentlig kun til rask innskyting/bekreftelse forut for stevne start! Langhold skyttere liker papp og stål! :mrgreen:

 

Det har tidligere vert sagt og skrevet mye ang dugnad tidligere, men kan ikke se resultater. Jeg er av den oppfatning vi som ønsker tiltak tar styring og gjør utbedringer! Historisk sett er det alltid vanskelig å administrere dugnader!

 

Jeg skal prøve å ytre her når jeg skal utover. Og hva som er på tapetet! (Håper på mildvær, så jeg kan støpe noen fundament!)

 

Håper vi kan få til dette her! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Det er mye aktivitet på banen!

Desverre er det dårlig orden på enkelte brukere. Det blir av den grunn noe forandringer!

 

Benkeklubben er nok på tomgang (?). Synd, da det var ett bra tiltak!

 

Det blir dialog med styret i Skytterlaget nå snarlig. Der flere langhold skyttere møter og formidler hva vi ønsker fremover. Kan også være en siste sjangs vi har for å få beholde muligheten til bruk av banen i den utstrekning vi har hatt til nå!

 

Vi trenger alle å skjerpe oss i opptreden og orden på banen!

 

Vi sees på banen! :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...