Jump to content

NM sivilpistol (NFPS) 2011 - Oslo - 11/11 - 13/11


Hassel

Recommended Posts

jøss.. mye ellevetall der gitt... Sikkert en populær dag å gifte seg på) 8)

Hei, på vegne av meg selv og resten av arrangørene av NM i sivilpistol ønsker jeg å invitere til NM i sivilpistol 2011. Det hele vil skje innendørs i Hula til OKTS i St.Hanshaugen Oslo. VI beklager at dette kommer litt, sent men av forståelige grunner har det vært andre ting som har tatt m ye tid de siste måneden. Datoen er satt slik at den ikke skal krasje med MOss Indoor og Riflestevnet i Sverige helgen før., Det vil skytes i 4 økter, dvs en fredag kveld på ca 4 timer, 2 økter lørdag og 1 økt søndag formiddag før premieutdeling og generell applaudering av at alle er flinke. (Mulig det blir utvidet ved stor pågang.) Det er plass til ca 30 skyttere pr økt, og vi etterstreber at alle skal få skyte minst 2 klasser. Påmeldingsavgift er estimert til 100 kr pr klasse.

jeg er forsåvidt åpen for forslag til premiering, men de fleste som kjenner meg vet vel at jeg ikke liker pengepremier og helelr ikke nødvendigvis det at det er stevne vinneren som trenger å få noe utover heder og ære.

Pent antrekk er ikke påkrevd....

 

Ved spørsmål kontakt oss gjerne på sivilpist@øll gmail.com

 

Eller spør her :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hadde dere klemt det sammen på to dager Hassel, så hadde jeg kommet!!

Tre dager ble litt mye med overnatting osv... :(

Har skjønt at det bel en svært trist misforståelse her. Det ble satt opp 4 bolker hvor alle 8 stager kunne skytes, og fredag ble tatt med som en ekstra dag for at fler kunne få skyte. Men det var bereegnet god tid, så fler rakk 3 klassser på fredag, og det ble to runder på de fleste i dag også.

Er lei meg for at det ikke gikk klarere frem i invitasjonen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...