Jump to content

God, rimelig .22 pistol?


SuPer

Recommended Posts

Det eneste som jeg mener er en god måte å finne "ditt perfekte våpen" er å ikke spørre her! Du vil bare få ca 100 forskjellige svar, folk her på kammeret er kun enige med èn ting, og det er at de er uenige om hva som er best. :D

 

Det du bør gjøre, og som er det eneste smarte, er å skyt mye, lån våpen fra alle du ser. Om det er noen med et våpen du ikke har prøvd før på skytebanen, spør om å få prøve, det verste som kan skje er at de sier nei.

 

Ikke ha det travelt med å finne pistol, da kommer du ganske sikkert til å kjøpe noe du ikke kommer til å være fornøyd med så lenge. Du kommer til å endre mening noen ganger før du finner ditt perfekte våpen, da er det billigere å låne! Jeg er på .22 pistol nr 4 i løpet av 3 år...

 

Det er morsomt å kjøpe mange våpen, men det er dyrt og mye administrering med å sende nye søknader hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Bli med noen andre på feltstevne/konkurranser om så.. Er utrolig hvor mange som er villig til å låne ut våpenet sitt for at du skal kunne skyte. Første feltstevnet mitt hadde jeg ingen våpen selv. Fikk låne både 9mm for å skyte grovfelt, millitærfelt og revolver til revolverfelt og magnum1. Får du aktivitet på loggen din, og prøvd ut masse forskjellig uten å "feilkjøpe"

Link to comment
Share on other sites

Bli med noen andre på feltstevne/konkurranser om så.. Er utrolig hvor mange som er villig til å låne ut våpenet sitt for at du skal kunne skyte. Første feltstevnet mitt hadde jeg ingen våpen selv. Fikk låne både 9mm for å skyte grovfelt, millitærfelt og revolver til revolverfelt og magnum1. Får du aktivitet på loggen din, og prøvd ut masse forskjellig uten å "feilkjøpe"

 

Helt enig! Skyttermiljöet er meget hyggelig og alle jeg har snakket med er hjelpsomme, med våpen, tips og råd for att forbedre skytingen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...