Jump to content

Norsk jakt ? nå er det nok !!!


revjeger

Recommended Posts

hallo, jeg bestilte en remington 870 super magnum i april på jakt og fiske messa i lillestrøm.. også sa dem at dem skulle sende den på mandag som kom.. men NEI ! tok 3 uker får den kom, og ikke nok med det.. så skutt jeg 5-6 skudd og da gikk den i stykker.. og sendte sluttstykket ned til dem, og DEM hentet ikke pakken !!! ble sendt tilbake. og sender den ned igjen... og sier dem skal ringe opp til meg, for han skal fikse den i morgen eller i overmorgen. men RINGER IKKE TILBAKE !!!! HAR SNART GÅTT 4 MND. FOR EN REMINGTON 870..

 

 

er det bare meg som syntes dette er dårlig service ????

 

JEG SKAL I HVERTFALL ALDRI HANDLE DER MER.

Link to comment
Share on other sites

hvis det ikke er uberlang reise til sjappa, hadde jeg reist dit, og evt banka meningen min om servicen deres inn i huet på idioten. hvis ikke en mere høflig tilnerming hadde nådd frem, selfølgelig :D

Link to comment
Share on other sites

Hamar-Oslo langt??? Nånei du det er ikke langt.

Ta deg turen ned til Oslo,å legg saken fram på sakelig og voksen måte uansett hvor forbannet du er.

Å får du ikke hjelp,så tar du kontakt me Forbrukerrådet.

Så enkelt kan det gjøres.

Lykke til å hold oss oppdatert om event utfall.

Å takk for"advarsel"om dårlig service..slik ryktes i dissfavør Norsk Jakt.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det trivelige karer som jobber der, så det der skjønner jeg ikke helt..?

 

Nå er de som jobber der aktive her inne, så mulig du hører fra de..?;)

 

Dersom de må ta deler fra USA så tar det tid, så du får få de i tale før du slakter dem?

Link to comment
Share on other sites

Nå er det trivelige karer som jobber der, så det der skjønner jeg ikke helt..?

 

Nå er de som jobber der aktive her inne, så mulig du hører fra de..?;)

 

Dersom de må ta deler fra USA så tar det tid, så du får få de i tale før du slakter dem?

 

 

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det skal rettferdigjøre den tvilsomme kundeservicen. Må de bestille deler så bør dette opplyses til kunden slik at j\kunden vet hva som foregår. om de venter på deler og unngår å svare på hendvendelser så er det forferdelig dårlig kundeservice...

 

Jeg sier ikke at det er tilfelle her, da jeg kun kjenner kundens side. Har jobbet i butikk selv så jeg vet at kundens historie er i 70-80% av tilfellene ikke er hele historien...

Link to comment
Share on other sites

Ja, dem var veldig trivelige på messa i lillestrøm.. men når dem ikke sier i fra om lang tid det tar, eller dem må bestille deler. Og sier dem skal ringe tilbake, men det skjer ikke.. har ringt meg en gang, og det var juni... Sier ikke at dem er dårlig, men når dem ikke kan fikse et produkt jeg har kjøpt, og har snart gått 4 mnd, da mener jeg at dem kunne klart å fikse opp i dette her!!

Link to comment
Share on other sites

Det er synd å høre at du har fått en slik opplevelse. Jeg har bare gode erfaringer der ifra. Får håpe det ordner seg.

 

Jeg vet ikke om den andre kontakten. Men innlegget på Facebokk ble lagt in for 4 timer siden i følge FB. Det vil si 18,35 på en fredage. Er ikke så rart at de ikke har svart deg der.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja, håper det ordner jeg:) blir forbanna når jeg ikke hører noe i fra dem, alltid jeg som må ta kontakt for å høre hva som skjer..... Virket som en bra butikk og seriøse folk..håper alt ordner seg så klart.

Link to comment
Share on other sites

Den ble moderert FØR navnet på butikken kom inn i bildet.....................Og det kom advarsler om ditt og datt, FØR navnet på butikken var nevnt, eller eier/person. Kom advarsler mot det også......

 

Sikkert fordi luftvåpen ikke er "bra" nok ?

Link to comment
Share on other sites

litt off topic.

 

Er det noen som husker tråden om Wasteland, og hvordan den ble moderert ??

ja jeg husker....i følge moderator var det vist person angrep og nevne butikk navn

men dette er greit? :roll: men uansett håper saken ordner seg

Link to comment
Share on other sites

Nei.

Dette er IKKE greit, har fjernet et par innlegg der ansatte i butikken omtales med navn.

 

:arrow: Skjerpings hvis dette blir en "butikken er teit og moderatorer er dumme" tråd blir den stengt.

 

Eg er litt usikker på om eg misforstår Goatboy sitt moderatorsvar her: Meiner du at det IKKJE er greit å namngi ein butikk her på Kammeret og diskutere det ein har opplevd som dårleg service - eller gjaldt svaret ditt kun identifisering av enkeltpersonar/tilsette?

Link to comment
Share on other sites

Å basere moderator/redigeringsarbeid på eit nettforum på subjektivt opplevd nytteverdi, meiner eg er tvilsom praksis. Opplysninga om mangelfull/treg service hos Norsk Jakt er for min del fullstendig irrelevant informasjon, men den vil vere høgst relevant for personen som hadde tenkt seg dit for å kjøpe hagle i morgon formiddag.

 

Det undrar meg også at moderatorar her inne stadig vekk er inne og stenger trådar eller truar med dette, i staden for å moderere eller utestenge enkeltpersonar frå debatten. Som eit prinsipp meiner eg at dersom 10 personar diskuterer i ein tråd, og seks av dei sporar av, skal ikkje dei fire siste lide for dette i form av å bli fråteken debatten sin.

 

På eit forum med (så vidt eg veit) godt over 10.000 registrerte brukarar, bør ein legge allmenngyldige, publisistiske prinsipp til grunn for jobben ein skal gjere som redigerarar og moderatorar. Å ta utgangspunkt i ytringsfridomen og balansere denne mot straffelova er eit godt utgangspunkt, slik det blir gjort i media elles.

 

Og heilt til sist: Å true med å stenge ein tråd fordi brukarane kritiserer moderatorarbeid, er direkte ufint. Det blir som om norske aviser skulle slutte å trykke lesarinnlegg med redaksjonell kritikk. Eller å stenge artiklar for debatt når kritikken - rettferdig eller ikkje - råkar journalistikken/journalisten.

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske at kjøpsloven gir deg svært gode rettigheter ettersom varen er såpass ny. Går utifra at kjøpsloven også omfatter våpen...

Så lenge varen er under 6 mnd gammel når feil oppstår skal det betraktes som at feilen/mangelen var der allerede når du kjøpte den. Bevisbyrden for det motsatte påligger selger... Tror faktisk du kan ha rett til å heve kjøpet, og i alle fall dersom feilen tar urimelig lang tid å utbedre.

Gjør som det ble foreslått litt lenger opp i tråden, og kontakt Forbrukerombudet. De vil sikkert hjelpe deg.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...