Jump to content

22 Thunderbolt - erfaringer?


Mr.Finkelbaum

Recommended Posts

Remington Thunderbolt 22 kal - er dette en billig-patron? Hvordan oppleves funksjoneringen? Erfaringer i kaldt vær, mating etc - alt taes i mot med takk. Og den har utgangshastighet med 1255 fps; noen som kan fortelle en travel mann i dag om dette er overlyds?! Tester ammo som går i min gamle FAS Domino 602...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at det ikke er Remington Thunderbolt? Hvis det er det så ikke kjøp.

 

De gikk veldig bra i salongrifla mi til løpet blya igjen. Jeg har ikke fått tilbake gammel presisjon med CCI Standard etter pussing så jeg har nok litt mer puss igjen. Jeg rakk ikke å skyte så mye i pistolen at det ble problem der. De er ganske standard i hastighet, noen over noen underlyds. Endel av de klikker.

Link to comment
Share on other sites

Thunderbolt er overlyds. Har ikke opplevd 22 amo som har så høy smell som den. Dårlig amo i min BRNO mod 2 ihvertfall. Ellers fungerer den greitt hos meg, ikke noe mate problem eller klikk. Mulig den går bra i andre rifler, men har hørt av andre at den ikke går så godt i deres rifler. Det er den billigste amoen i min lokale sjappe.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om det bare er meg, men synes også det virker som det er ulik kraft i patroner fra samme lot??? Noen lager mye smell andre veldig lite, virker det som. Jeg har også hatt en haug med klikk fra første skudd med disse, de brenner i tillegg veldig skittent. Aguila er jo bedre....

Link to comment
Share on other sites

Går Ektremt bra, hull i hull i min gamle "russer".--- Men noen hylser sprikker i bak-kant, kansje en på 20 men utriveligt nå det skjer. Vet ikke om jeg bare har vært uheldig med "lotten", men dette er noe som aldrig har hent med andre typer ammo. Litt synd synes jeg , når den går så bra i min rifle men tror ikke jeg kjøper mere av denne.- Blying eller klikk har dog ikke vært noe problm- Prøver nå ut cci og Federal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...