Jump to content

Kjøpe fra eurooptic.com


heintore

Recommended Posts

Hey mine kjære jakt kammerater.

 

Brukte søke motoren litt men ble ikke stort klok på den. Kansje fordi jeg er ny her.

 

Men jeg har fått tilbud fra eurooptic.com fra US og har fått et kanon bra tilbud på 2 Zeiss kikkerter.

 

Har dere handlet der før, noen som har erfaringer med dem ?

 

Lurer også på hvordan betaling via "wire" fungerer ? noen som har gjort det før ?

 

Lurer også på om dere har fått di inn i lange uten å betale moms ?

 

Har egentlig en i Statene jeg kjenner, han skal ta de med seg til Norge. Så trenger egentlig ikke tenke på det. Men hadde vert greit viss noe skulle skje og jeg måtte fått de sendt fra Statene til Norge.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt kikkertmontasjer tre ganger hos eurooptic.com. De leverer raskt og enkelt.

Jeg har betalt med kredittkort, den ene gangen i nettbutikken direkte, og to ganger over telefon. Dette har fungert knirkefritt.

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet der to ganger. Begge gangene knirkefritt. Rask og god kundeservice på mail fra Alex som jobber der/driver sjappa.

Om jeg betalte moms husker jeg ikke, men mener å huske at han skrev ned verdien en del, slik at momsen ble mye billigere enn den egentlig skulle vært.

 

Har ingen betenkeligheter med å handle derifra igjen.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en Trijicon TR22-2G fra eurooptic for et lite år siden. Betalte til Alex's private paypal konto, siden paypal ikke tillater "våpenhandel". Gikk helt uproblematisk! Kom på ca. kr. 6500.- inkl. alt. Den lokale forhandleren borti gata skulle ha 11995.- !!!

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar =)

 

Var litt små skeptisk når han Alex brukte en hotmail adresse å ikke en @eurooptic.com adresse.

 

Men kommer til å bestille optic fra den siden der. Mye å hente på en kikkert der =)

Spesielt når den billigste her hjemme fåes for 18 990,-

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt kikkertsikte derfra, og to montasjer. Den ene gangen bestilte jeg feil montasje, og fikk det byttet uten problemer. Husk bare at du må betale moms, legg til frakt og moms i totalen altså, og ta for guds skyld vare på momskvitteringen.

Som en digresjon, man kan ta med seg varer inntil et visst beløp (lurer på om det er 6000.-?) i kufferten når man har vært i utlandet. Dersom du kjøper et kikkertsikte til 6000NOK i statene sparer man altså omtrent 1500.- på å hente det selv. Som er en slump av billettprisen.

Eller for å være med direkte: En kompis av meg skulle handle padletørrdrakt. Han fant en han likte, som kostet nesten 12000.- i Norge til 6000.- i usa. Dro over og hentet den selv, og regnet det slik at han fikk turen gratis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...