Jump to content

Samletråd med gode iphone-apps


Guffen

Recommended Posts

Det er sikkert mange som har gode app`s til sin iphone

 

Hva med å samle alle i en tråd??

 

Jeg bruker:

Isnipe. Er veldig fornøyd med den. Grei til knepptabell i felt

 

Skriv inn hva dere bruker her..

 

Guffen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ballistic Field Tactical Edition.

veldig bra ballistisk kalkulator

 

Hei, har akkurat fått min første Iphone og har installert samme programmet.

Funker det bra? Jeg har ikke fått testet det selv, men i forhold til Lapua ballistic er det likt ut til ca 6-700 meter så er det fler og fler klikk som skiller. Lapua ballistic og pcb er likt, derfor ble jeg usikker på ballistic FTE

 

Har også insallert Aerowather som viser værforhold på de nærmeste flyplassene. Nå har vel ballistic field tactical edition innebygd automatisk henting av værdata basert på din posisjon så annen info på værdata er vel unødvendig.

 

Aldri hatt IPhone før, for en fantastisk tlf!

Noen annet bra man bør installere?

Link to comment
Share on other sites

Tenker du da bare på jakt og skyte relaterte apps?

 

Isåfall så vil jeg anbefale "Jaktkalender".

Appen gir deg en detaljert informasjon om jaktidene i Norge. All informasjon er lagret i appen så du er ikke avhengig av internettilgang.

 

- 17 kr

- 4/5 stjerner

 

mvh

Skogsturken

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 9 months later...

Jeg lasta ned swarovski sin app som viser kulebane med forskjellige fabrikkladninger fra de aller fleste produsentene. En kan stille inn innskytingsavstand, velocity, vind osv. og lagre favoritter. Dermed kan jeg måle med avstandsmåleren, gå inn i tabellen og klikke meg inn på målet. Blir selvfølgelig mest presis om en kronograferer babrikkladningen i si rifle, slik at man får stilt riktig utgangshastighet. Alternativt skyte på 100m og så på 200, og stille inn utgangshastigheten til den passer med tabellen. God app synes nå jeg :wink:

PS: den er gratis :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Går inn på lokke lyder og trykker på ønsket art ( rev, rådyr osv) finner ønsket lyd og trykker på knappen "ringetone" på siden av knappene for å spille av lyden

 

Takk for svar :D

 

Det var noe sånt jeg hadde håpet på ja! Problemer er at jeg har kun en knapp med spill av og en med stopp. Har du iphone eller android?

 

Funker bare med Android. Med iPhone må du bruke pc/Mac med iTunes

 

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Winchester har en grei app, jeg bruker Swarovski sin, den er god, i tillegg til ut.no, den er mye brukt! Njff appen, den er med. 113 appen til Norsk Luftambulanse.

Det finnes nok en mengde med gode apps, som helt sikkert er både brukende og veldig nyttige, jeg har ikke søkt så enormt etter "alt", men de jeg har er jeg meget fornøyd med og ha.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...