Jump to content

Bilder av bjørn som tar elg


Apelars!

Recommended Posts

Lurer på hva det siste spørsmålet og svaret der i intervjuet hadde med saken å gjøre... :?:

 

Lurer på hvorfor DU har en trang til å kommentere det.... :?:

 

Og jeg lurer på hvorfor DU svarer så j#vla aggressivt.

Men det er vel varmen.. :|

 

Jeg håper disse bildene og denne øyenvitneskildringen blir en realitycheck for alle som har en eller annen sterk mening om rovviltpolitikken. Avliving er brutalt, det er det som må til for at predatorene skal få seg en matbit. Kulevalg og fluktdistanse blir liksom litt puslete. Det skal jaggu litt til å kritisere overbevisende om dårlig etikk blant norske jegere etter at naturmetoden blir dokumentert på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

lurer på hva jenny & co sier når de ser slike bilder,kontra filmen elgfall der elgen dør etter bare noen få sekunder,som de mener er lite humant.......naturen er ikke noe dans på roser,men jakt er i allefall mer humant enn naturen selv.

Link to comment
Share on other sites

Ja den bjørn der må helt klart straffe forfølges på hardeste måte. Gjøre sånt helt åpenlyst, ikke bra. :mrgreen:

Kansje Jenny å resten av artsfrendene hennes får opp øyan å ser ka som skjer i naturen. Men sånt blir vel fortrengt ganske fort. Man kan jo ikke rope å skrike om sånt....

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hva det siste spørsmålet og svaret der i intervjuet hadde med saken å gjøre... :?:

 

Lurer på hvorfor DU har en trang til å kommentere det.... :?:

 

 

Så, så, pust med magen. Er kanskje bare littegrann mer interessert enn deg i journalistikk og derfor syntes jeg det var en rar, liten ting å slenge på på slutten av et intervju om noe helt annet. Ingen grunn til å la det ødelegge dagen din! ;)

Link to comment
Share on other sites

Når sant skal seiast så er det faktisk ein del rovdyrhatarar som brukar slikt som argument mot rovdyr. Ikkje berre at dei drep og skadar husdyr,men også vilt. Ofte dei brukar ord som udyr, lystmordar, at dyra er grusomme osv

Link to comment
Share on other sites

Litt OT:

 

Men når rovdyr dreper dyr så trodde jeg at de holdt dyret nede, og konsentrerte seg om avlivning av dyret. (Er vel best å spise noe som ligger i ro). Men her ser jo bjørnen litt små desperat ut etter å få i seg mest mulig på kortest mulig tid. Kan det skyldes at den ser på fotografen som en mulig konkurrent, og skal skynde seg å spise før den blir jaget?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...