Jump to content

Laminat, plank / emne.


Junell

Recommended Posts

Eg vurderar å lage eit skjefte i løpet av hausten og vinteren, og då er eg på jakt etter emne i laminat. Men sidan eg for tida har lånekasseøkonomi er det viktig at det blir billig. Eg er derfor usikker på om eg bør bestille på nett, frå Boyds eller noko slikt, eller om det blir billigare om eg kjøper her til lands. Boyds skal ha $40 for ein plank, men med frakt passerar det $100. Veit nokon om det finnes billigare å få kjøpt her på bjerget, eventuell frakt inkludert?

Link to comment
Share on other sites

(...)Ring til Ragnar Hansen, han tar 815,- kroner for et laminatemne.(...)

Ser man det. Eg har kjøpt slikt der før, for 8-10 år sidan, men eg meinar å hugse at prisen var minst like høg då. So eg rekna igrunn med at dei laminatemna hadde steget til over tusenlappen og dermed var langt utanfor budsjett.

Men 815,- pluss frakt blir jo likevel over det eg må betale om eg bestiller frå junaiten.

 

Eg har vurdert å lage laminaten sjølv, og vurderer fortsatt. Men det kjem an på pris på ferdig laminatemne og utvalget av kvistfri plank på heimgarden.

 

Kryssfinér er eg litt usikker på. Eg har ein snikende følelse av at det lett er både kvist, fliser og mykje dårleg ved i kryssfinérplater?

Link to comment
Share on other sites

Eg vurderar å lage eit skjefte i løpet av hausten og vinteren, og då er eg på jakt etter emne i laminat. Men sidan eg for tida har lånekasseøkonomi er det viktig at det blir billig. Eg er derfor usikker på om eg bør bestille på nett, frå Boyds eller noko slikt, eller om det blir billigare om eg kjøper her til lands. Boyds skal ha $40 for ein plank, men med frakt passerar det $100. Veit nokon om det finnes billigare å få kjøpt her på bjerget, eventuell frakt inkludert?

 

Det jeg lurer på er hvilket våpen du skal lage stokk til? Ser du har nevnt Boyd-stokk.

Å så nevner du at pris er viktig.

Jeg har akkorat kjøpt en Boys-stokk til min Marlin. Den kom på 1098.- ink frakt,toll og MVA. Da var kuren på kr.6.10. Nå er den på kr.5.80. Tok 10 dager fra jeg bestillte den,til den kunne hentes på posten.

Men selvsakt hvist dem ikke har til ditt våpen,så kan jeg skjønne at du vurdere et emne fra Norge. Men dem har jo mange halvfabrikat til en masse våpen som vil koste rundt 700.- levert Norge. Å det er ingen upris :)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Du må ikke finne på å bruke vanlig kryssfiner/forskalingsplater. De har for dårlig kvalitet i finerlagene, så da hadde jeg evt. spart litt til før du går til innkjøp av et ordentlig emne. Husk at det er mange timers jobb du har foran deg, og det er kjedelig hvis finerlagene er fulle av hull og kvist. Jeg hadde kjøpt et emne av Magnumhansen. Lykke til!

 

Mvh

LEK

Link to comment
Share on other sites

Du må ikke finne på å bruke vanlig kryssfiner/forskalingsplater

Har laget mye forskjellig av slike, røde filmbelagte plater - null problem. Har en stokk her nå som jeg ikke blir enig med meg selv om siste del av . Ser ikke problemet du snakker om, hverken nå eller tidligere.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det jeg lurer på er hvilket våpen du skal lage stokk til? Ser du har nevnt Boyd-stokk.

Å så nevner du at pris er viktig.

Jeg har akkorat kjøpt en Boys-stokk til min Marlin. Den kom på 1098.- ink frakt,toll og MVA. Da var kuren på kr.6.10. Nå er den på kr.5.80. Tok 10 dager fra jeg bestillte den,til den kunne hentes på posten.

Men selvsakt hvist dem ikke har til ditt våpen,så kan jeg skjønne at du vurdere et emne fra Norge. Men dem har jo mange halvfabrikat til en masse våpen som vil koste rundt 700.- levert Norge. Å det er ingen upris :)

Våpenet er noko so kjedeleg som ein vanleg Rem.700 so eg har mange ferdige skjefter og halvfabrikat å velge mellom. So kvifor eg vil lage det frå boten av? Fordi eg har lyst. :wink: Dessuten er det veldig fint å kunne bestemme ein del mål sjølv, slik som lengde på kolben. Det meste som kjem ferdig frå den andre sida av dammen er stort sett ein anelse for kort for ein hengslete jypling som meg. Skjeftet som står på for øyeblikket er frå HS-presicion, men med forlenga kolbe.

 

Eg er ikkje negativ til å prøve å lage noko av kryssfiner, sjølv om eg har litt dårleg tru. Om det blir bra er jo alt topp - om ikkje har eg blitt ei erfaring rikare, samt at eg alltid har godt av å friske opp sløydferdigheitene. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...