Jump to content

Pardini SP/SP1


dartvidar

Recommended Posts

Har en SP1 som jeg kjøpte hos Børselars for et par måneder siden.

Det er mulig det noen hundrelapper (eller tusenlapp) å spare fra Danmark, men den service du får av Petter hos Børselars

er verdt mer enn det for meg.

Hvis jeg har forstått det rett så er forskjellen mellom SP1 og Rapid Fire, at SP1 har lodd laget av stål i rekyldemperen, mens RF har wolfram lodd. I tillegg er det en annen skjeftevinkel på RF for å få mest mulig av rekylen "rett inn i hånda".

Det hører med til historien at stål-loddene i SP1 kan byttes ut med lodd laget av wolfram.

Forskjellen på SP og SP1 vet jeg ikke.

Våpenet er iallefall helt Sheriff :-)

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig det noen hundrelapper (eller tusenlapp) å spare fra Danmark, men den service du får av Petter hos Børselars

er verdt mer enn det for meg.

 

Avhengig av modell er det mer eller mye mer å spare fra Danmark :D

(men det er jo artig å registrere at Børselars endelig har skjønt at prisene må ned om han skal selge mer. Enda mer hadde han solgt om han hadde giddet å svare på mail og tlf henvendelser :mrgreen: )

 

Hvilken service er det du har fått som du er så fornøyd med :?:

 

Hvordan kan du si at det ikke er like god service i Danmark :?:

Link to comment
Share on other sites

 

Hvilken service er det du har fått som du er så fornøyd med :?:

 

Hvordan kan du si at det ikke er like god service i Danmark :?:

 

 

For meg betyr det mye at Petter (Børselars) er tilstede under NM.

Der deler han av sin lange erfaring som skytter på høyt nivå og hjelper til med justering av våpen.

 

Uten å ta betalt for det. :D

Link to comment
Share on other sites

:x Lurer på NÅR dere som klager på servicen til børsemakere her i landet ser sammenhengen av for lav bemanning og folk som kjøper våpen i utlandet...? Liten vits i å hyle fordi du ikke får svar på en mail, når du samtidig sender lønningen til han som skal svare til Danmark fordi alt er så mye billigere der!

Nei, støtt opp om våpenbutikkene i landet og bruk pengene HER. Da kan det jo være at du også får nødvendig hjelp og service NÅR du trenger det!

Beklager til trådstarter at dette ikke hjalp deg / er offtopic!

 

Når det gjelder Pardini vil jeg iallefall anbefale de! (Har 3 selv..)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...