Jump to content

Noen som har sett Afrikafeber?


unkwe

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har ikkje bestilt den men den er sluppet ja, fikk mail for noen dager siden med at den var sluppet.

Så må nok ha den og i samlinga mi :D

Får nok bestille den og Reinsjakta for den har eg heller ikkje.

Ellers må eg bare skryte av Kristoffer Clausen sine filmer, spesielt i tospann med Martin Bloom.

(Litt mye skriking i ein av de andre etter min smak)

Tru de har laget de beste jaktfilmene eg har sett.

Link to comment
Share on other sites

Har sett den i kveld, en kompis kjøpte den i helga under messa i svergie.

Fin film, bevares!

Men egentlig er ren reklame film for Safarimanagement....

Savner Martin Blom foran kameraet, men filmingen er som vanlig av høy kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Har akkuart sett filmen Afrikafeber nå, synes den var utrolig bra, faktisk en av de beste filmene fra Afrika jeg har sett.

Det er Tor Ola Dehli som er jegeren i filmen, han er også med på både Småviltjakt og Tiurjakt, virker som en utrolig sympatisk fyr.

Filmen anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Har sett den i kveld, en kompis kjøpte den i helga under messa i svergie.

Fin film, bevares!

Men egentlig er ren reklame film for Safarimanagement....

Savner Martin Blom foran kameraet, men filmingen er som vanlig av høy kvalitet.

 

Fikk filmen i posten fra Clausen idag. Allerede sett den 2 ganger. At det er en ren reklamefilm for Safari Management må jeg si meg helt uenig i. Opplegget rundt jakta er tydeligvis bra, men syns ikke det er noen plagsom fokus på dette. Vil derimot si at det er den klart beste filmen jeg har sett om Afrikjakt noensinne. At det var slik fjellnatur og den type kikkertbruk og påfølgende snikjakt, var jeg faktisk ikke klar over. De som mener at jakt i Afrika er lett og synonymt med jakt fra bil etc, bør absolutt se denne filmen.

Synes Tor Ola Dehli er naturlig og funker fint foran kamera, og Clausen har nok en gang klart å feste opplevelsene på film på en utmerket måte.

Gleder meg allerede til neste film :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har jeg sett filmen og den hadde mange spennende scener. Den var seerverdig!

 

At det fremkommer hvor de er og jakter synes jeg var bra. Det er en del jaktfilmer jeg har sett hvor jeg har lurt på hvor jakten foregår, her får man vite det.

Link to comment
Share on other sites

(Vil derimot si at det er den klart beste filmen jeg har sett om Afrikjakt noensinne.) :P Ja filmen er bra den med flere gode skuddsekvenser men at den bedre enn enkelte av de danske hunters og enkelte amerikanske filmer er jeg helt uenig i!har sett ca 550 afrika filmer !!men smaken er som baken noen liker skikkelig acksjon og andre mer en dyrefilm!! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som du har sett mange filmer ja. Jeg har ikke sett 550 filmer fra Afrika, men jeg har sett alle fra Hunters og fra Jack Brittingham, som begge har mange bra filmer. Synes allikevel Afrikafeber er hakket bedre enn alle andre filmer jeg har sett fra Afrika. Det blir noe helt annet å se flinke nordmenn på jakt enn amerikanske cowboyer og danske rikinger. Men som du sier smaken er som baken....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...