Jump to content

Beskyttelse mot baklys


Bok 84

Recommended Posts

Kjøpte for nokre år sidan ein "gummibelg" frå Zeiss som skulle beskytte mot baklys på kikkertsiktet. Klarte sjølvsagt å mysse denne på jaktur i fjor. Er det nokon som veit kvar eg kan kjøpa slikt no? Var kjøpt på Våpenloftet i Førde i si tid , men dei klarer ikkje å skaffe den lenger seie dei. Var veldi praktisk å ha når ein jakta nært bebyggelse med gatelys. Den rakk heilt tilbake til auga slik at det blei ein lystett tunell fram til kikkertsiktet.

Link to comment
Share on other sites

Henviste du til web-sidene og ga de partnummeret? Hvis ikke ville jeg ringt de en gang til.

 

Nei det gjorde eg ikkje. Eg sendte ein e-post til dei i går og fekk svar frå dei i dag at dei ikkje hadde noko slikt lenger.

Har bestilt ein frå den sida som Komoden la ut ein link til. Er litt usikker på om den passar på Zeiss`en så kansje eg skal ta å sende ein e-post til Zeiss Norge med nummeret å høyre kva dei vil forsvare seg med. Takk for tipset.

Link to comment
Share on other sites

Lag en selv. Klipp opp en gummislange (til bildekk eller traktordekk), og strips den fast.

IMG_0131.jpg

Fungerer bedre en gummibelgene man får kjøp. Dekker akkurat nok, uten at det blir for tett. Mye mindre kondensproblemer etter min erfaring. Har faktisk aldri opplevd kondens med disse. Det hadde jeg med "kjøpings-belgene". Det beste med slike anrettninger, komplettert med sol-blender forran, er at de beskytter mot vær og vind mens man er skyteklar til en hver tid.

Link to comment
Share on other sites

Lag en selv. Klipp opp en gummislange (til bildekk eller traktordekk), og strips den fast.

IMG_0131.jpg

Fungerer bedre en gummibelgene man får kjøp. Dekker akkurat nok, uten at det blir for tett. Mye mindre kondensproblemer etter min erfaring. Har faktisk aldri opplevd kondens med disse. Det hadde jeg med "kjøpings-belgene". Det beste med slike anrettninger, komplettert med sol-blender forran, er at de beskytter mot vær og vind mens man er skyteklar til en hver tid.

 

Har prøvt ein liknande patent, men eg brukte ein sykkelslange. Den vart alt for mjuk.

Reknar med det funka fint med den der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...