Jump to content

Mag-na-port


Extreme

Recommended Posts

Hvis det er til den nye børsa i 7 mm rem mag, så burde du kanskje drøye den litt. Magnaport og lignende høl i løpet skal dempe rekylen, men de sørger samtidig for at det smeller mye mer rundt deg.

Hvis jeg var i dine sko, og hadde syntes rekylen er ubehagelig, tror jeg at jeg ville ha ventet litt for å se om jeg hadde vendt meg til rekylen litt etterhvert før jeg hadde levert inn børseløpet til perforering. Jeg tipper at du vil komme til å takle rekylen bra etter en stund.

Link to comment
Share on other sites

Min onkel skyter relativt mye med 375HH.

Han likte ikke smellet av den og monterte demper på den.

Med mild ammunisjon er den som en 308. sier han.

Men om en gjenger til demper kan en få lagd en rekyldemper å "beskytte gjengene" med når en ikke har demperen på...

 

Klumsen

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at Alm lager små og pene dempere til våpen i standardkaliber, ser harmonsik ut på våpenet - er det noen som har erfaring med eller kunnskap om Alms depmper til magnum f.eks 375 som her ? - Jeg ser jo at utseende er et argument her - noe jeg forsåvidt forstår.

 

Mvh Langlo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
du kan jo også få en hydraulisk eller mekanisk rekyldemper støpt inn i kolben...

 

hvordan fungerer dette? Hvem lager,leverer slikt?

Hvis det er noe som fungerer er det jo veldig greit hvis man har flere piper :D

Link to comment
Share on other sites

Send en PM til Leon her på kammeret du, og si du skal ha en rekylbrems. Han lager noe sinnsyke saker... :wink:

Min 338LM ble nesten rekylfri.

Det smeller godt, men det er jo halve morroa. :lol: Også ser den utrolig bra ut.

 

Har du bilde :?:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...